Nowa Škoda Octavia zadebiutuje na polskim rynku już marcu 2013 roku. Samochód będzie oferowany w trzech wersjach wyposażenia: Active, Ambition i Elegance. Trzecia generacja tego modelu oferuje nie tylko ciekawy design i dużą przestrzeń, ale także bogate wyposażenie.
Już w podstawowym wariancie Active, w standardzie samochód posiadać będzie m.in. poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy oraz pasażera z przodu, kurtyny powietrzne, poduszkę kolanową kierowcy, systemy ESP i ACS, sygnalizację niezapiętych pasów kierowcy i pasażera, 5 zagłówków regulowanych na wysokość, uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach tylnej kanapy i hamulec antykolizyjny „Multicollision Brake”.
Zobacz także:
SKODA: RYNKOWY SUKCES MODELU OCTAVIA
SKODA: RUSZYŁA PRODUKCJA NOWEJ OCTAVII III
SKODA: PO RAZ SZÓSTY NUMEREM 1 W POLSCE
W zakresie komfortu i funkcjonalności, auto w podstawowej wersji będzie wyposażone również w elektrycznie sterowane szyby z przodu, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, klimatyzację Climatic i radio Blues z MDI.
Wersję wyposażenia Ambition wyróżniać będą dodatkowo m.in. podłokietnik z przodu Jumbo Box, skórzana i wielofunkcyjna kierownica z obsługą radia, wyświetlacz MAXI-Dot, czujniki parkowania oraz światła przeciwmgłowe. Podróżujący na tylnej kanapie docenią podłokietnik ze schowkiem i przejściem do bagażnika, który przyda się także podczas zimowych wyjazdów.
Decydując się na najbogatszą wersję Elegance, klient otrzyma również m.in. czujniki parkowania z przodu i z tyłu, radio Bolero z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 5,8 cala, elektrycznie składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne czy 2-strefową klimatyzację Climatronic z czujnikiem jakości powietrza.
Jako wyposażenie dodatkowe do modelu Octavia dostępna będzie szeroka gama systemów wspomagających komfort i bezpieczeństwo, jak np.: wybór profilu jazdy „Drive set up”, aktywna funkcja ochrony kierowcy i pasażera z przodu „Crew Protect Assistant, asystent podróży „Traveller Assistant” czy asystent pasa ruchu „Lane Assistant”.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.