Nowy Citroen C4 Picasso pojawi się w polskich salonach na przełomie czerwca i lipca. Gama tego produktu będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia i czterech jednostkach silnikowych, w tym dwóch benzynowych i dwóch wysokoprężnych.
Podstawowa wersja z benzynowym silnikiem 1.6 VTi o mocy 120 KM będzie dostępna już od 59 900 złotych brutto.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Nowy Citroen C4 Picasso, który już niedługo pojawi się w polskich salonach, jest pierwszym modelem marki opartym na modułowej platformie grupy PSA EMP2. Druga generacja modelu w 100 procentach odzwierciedla hasło przewodnie Citroen – Créative Technologie.
Już od pierwszego poziomu wyposażenia nowy C4 Picasso będzie wyposażony w tablet dotykowy 7”, z którego dostępne jest sterowanie m.in. klimatyzacją, systemem audio i telefonem. Panoramiczny, 12” ekran HD umieszczony w górnej części deski rozdzielczej służy do wyświetlania informacji dotyczących jazdy, a jego konfiguracja dostępna jest z kierownicy.
Bezpieczeństwo podróży zapewniają zastosowane liczne systemy, m.in. aktywny regulator prędkości, system kontroli martwego pola i aktywne pasy bezpieczeństwa współpracujące z dostępnym opcjonalnie systemem AFIL II generacji. Dostępny będzie również znany już z innych modeli marki system eTouch oferujący Połączenie Alarmowe i połączenie z Assistance z lokalizacją.
Gama nowego Citroen C4 Picasso będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia (Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive) i czterech jednostkach silnikowych (benzynowych 1.6 VTi 120 i 1.6 THP 155 oraz wysokoprężnych 1.6 HDi 90 i 1.6 e-HDi 115). Pod koniec 2013 roku do gamy wprowadzony zostanie także silnik 2.0 BlueHDi 150 spełniający normę Euro6.
Model objęty jest pełną aktualną ofertą finansowań i ubezpieczenia: kredyt 50/50, kredyt Komfort, leasing 104 proc., ubezpieczenie Allianz PZU 1,99 proc. wartości samochodu oraz specjalnym Kredytem 4×4 (C4 Picasso na 4 lata, 4 proc. opłaty przygotowawczej, 4 proc. oprocentowanie).
CENY
Ceny brutto nowego C4 Picasso w ofercie lansowania z uwzględnieniem premii 8 000 złotych za pozostawienie samochodu używanego w rozliczeniu kształtują się następująco:
– 1.6 VTi 120 (Attraction): 59 900 zł;
– 1.6 VTi 120 (Seduction): 63 400 zł;
– 1.6 THP 155 (Seduction): 72 200 zł;
– 1.6 THP 155 (Intensive): 80 900 zł;
– 1.6 THP 155 (Exclusive): 92 900 zł;
– 1.6 HDi 90 (Attraction): 67 000 zł;
– 1.6 HDi 90 (Seduction): 70 500 zł;
– 1.6 e-HDi 90 ETG6 (Attraction): 71 400 zł;
– 1.6 e-HDi 90 ETG6 (Seduction): 74 900 zł;
– 1.6 e-HDi 115 (Attraction): 71 500 zł;
– 1.6 e-HDi 115 (Seduction): 75 000 zł;
– 1.6 e-HDi 115 (Intensive): 83 700 zł;
– 1.6 e-HDi 115 (Exclusive): 95 700 zł;
– 1.6 e-HDi 115 (ETG6 Seduction): 78 400 zł;
– 1.6 e-HDi 115 (ETG6 Intensive): 87 100 zł;
– 1.6 e-HDi 115 (ETG6 Exclusive): 99 100 zł.
DANE TECHNICZNE
Parametry i osiągi poszczególnych silników przedstawiamy poniżej w galerii.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.