W polskich salonach Audi można już zamawiać najnowszy, sportowy model z Ingolstadt – RS 6 Avant. Samochód to połączenie 412 kW (560 KM) mocy i 700 Nm momentu obrotowego, z walorami użytkowymi przydatnymi na co dzień i w czasie wolnym.
Cena Audi RS 6 Avant wynosi 499 280 zł. Sportowy model wyposażono w silnik V8 biturbo z bezpośrednim wtryskiem, o pojemności 3 993 cm3.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
PREMIERY
Mimo dużej pojemności, dzięki zastosowaniu systemu Cylinder On Demand, zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej wynosi jedynie 9,8 litra na 100 km.
Warto podkreślić, że elementami seryjnymi samochodu są: pneumatyczne zawieszenie RS adaptive air suspension, zintegrowany z systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select sportowy mechanizm różnicowy oraz dynamiczny układ kierowniczy, którego przełożenie uzależnione jest od prędkości.
Stylistyka Audi RS 6 Avant jest bardzo sportowa. To efekt użycia wielu stylizowanych na matowe aluminium lub błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego RS, nadają autu charakteru wyróżniającego ten model wśród innych samochodów.
Na życzenie, dostępny jest sportowy układ wydechowy RS z czarnymi nakładkami na końcówkach rur. Dzięki niemu, nowe Audi RS 6 Avant ma prawdziwie sportowe brzmienie.
W wyposażeniu seryjnym nowego Audi RS 6 Avant znajdziemy automatyczną, czterostrefową klimatyzację, system nawigacji MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch i system nagłaśniający Audi sound system z dziesięcioma głośnikami.klimatyzacja,
Paleta najbardziej zaawansowanego wyposażenia obejmuje ponadto takie rozwiązania jak Head-up Display – wyświetlacz pokazujący najważniejsze informacje na przedniej szybie, system nagłaśniający Bang & Olufsen Advanced Sound oraz systemy wspomagające, np. adaptacyjny tempomat adaptive cruise control z funkcją Stop&Go i asystenta jazdy nocą, który rozpoznaje pieszych i oznacza ich na wyświetlaczu.
NOWE AUDI RS 6 AVANT
Silnik
– V8 biturbo z wtryskiem bezpośrednim FSI o pojemności skokowej 3 993 cm3;
– moc 412 kW (560 KM), moment obrotowy 700 Nm dostępny w zakresie od 1750 do 5500 obr./min;
– przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy, na życzenie prędkość maksymalna 305 km/h;
– system Start-Stop i system cylinder on demand (COD);
– zużycie benzyny wg normy ECE, tylko 9,8 litra na 100 km.
Układ przeniesienia napędu
– ośmiostopniowa przekładnia tiptronic z szybszym czasem reakcji;
– stały napęd na cztery koła quattro ze zmodyfikowanym międzyosiowym mechanizmem różnicowym;
– selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego, opcjonalnie dostępny sportowy mechanizm różnicowy.
Podwozie
– dopasowane do sportowego charakteru zawieszenie pneumatyczne RS adaptive air suspension;
– opcjonalnie dostępne zawieszenie sportowe plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC);
– system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, dynamiczny układ kierowniczy na życzenie;
– koła w rozmiarze 20 cali, lub opcjonalnie o średnicy 21 cali;
– tarcze hamulcowe Wave, na życzenie tarcze ceramiczne wzmocnione włóknem węglowym;
– system stabilizacji toru jazdy ESC z trybem jazdy sportowej i możliwością wyłączenia.
Karoseria i stylistyka
– karoseria o konstrukcji aluminiowo-hybrydowej;
– elementy stylistyczne charakterystyczne dla serii RS.
Wnętrze
– czarne, dekoracyjne listwy z CRP, wiele detali w kolorze aluminium;
– podświetlane listwy progowe, emblematy RS6 we wnętrzu;
– seryjnie montowane siedzenia sportowe RS ze zintegrowanymi zagłówkami;
– dwa duże, sportowe siedzenia tylne w wyposażeniu seryjnym, opcjonalnie dostępne zintegrowane siedzenie trzyosobowe.
Wyposażenie
– reflektory ksenonowe Xenon plus i diodowe światła tylne, reflektory diodowe dostępne na życzenie;
– charakterystyczny dla modeli RS system informacji kierowcy (FIS), z optycznym sygnałem informującym o konieczności przełączenia biegu;
– system nawigacji MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch oraz systemem nagłaśniającym Audi Sound w wyposażeniu seryjnym;
– na życzenie dostępne są liczne układy wspomagające oraz system Audi connect z telefonem pokładowym.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.