Ambasadorka marki Anna Dereszowska wraz z przedstawicielami mediów (w tym naszej redakcji) została zaproszona przez Renault Polska na testy najnowszej generacji modelu Captur.
Nowy model trafi do polskich salonów w styczniu przyszłego roku. Goście mieli okazję jeździć samochodom po drogach województwa lubelskiego.
Zobacz także:
Captur jest prekursorem na rynku miejskich SUV-ów. Samochód zyskał sympatyków, zarówno we Francji, jak i w innych krajach europejskich.
W latach 2013-18 był również najlepiej sprzedającym się autem w swojej klasie w Polsce. Nowa odsłona pojawi się w naszych salonach w styczniu 2020 r. Nowe auto przeszło prawdziwą rewolucję, która wyniosła go na zupełnie nowy poziom technologiczny i jakościowy.
Parametry użytkowe są godne modeli z wyższego segmentu. Captur będzie również modelem oferowanym z hybrydowym napędem E-Tech Plug-in, skonstruowanym na bazie technologii opracowanej przez Renault w ramach Aliansu Renault- Nissan- Mitsubishi. Samochód został wyposażony w nowy system multimedialny Easy Link z łącznością online i ekosystem Renault Easy Connect.
Podobnie jak nowe Clio, jest jednym z pierwszych modeli z segmentu B z tak szeroką ofertą systemów wspomagania prowadzenia. Dzięki nim będzie w przyszłości możliwa jazda autonomiczna. Pojazd może pochwalić się również doskonałymi wynikami testów bezpieczeństwa Euro NCAP, w których uzyskał najwyższą ocenę pięciu gwiazdek.