Paweł Powalski został nowym dyrektorem komunikacji Nissan Sales Central & Eastern Europe. Z branżą motoryzacyjną związany jest od ponad dziesięciu lat.
Patryk Tryzubiak dołączył do zespołu PR marki Volkswagen w Polsce, obejmując stanowisko Koordynatora PR & Corporate Affairs.
Zobacz także:
Paweł Powalski przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję marketing managera w polskim oddziale Nissana. Wcześniej, przez 7 lat pracował w regionalnej centrali marki w Budapeszcie. Prowadził tam zespoły produktowe samochodów miejskich, sportowych, lekkich dostawczych oraz 4×4. Karierę w motoryzacji rozpoczął w 2003 roku u ówczesnego importera marki Nissan na Polskę.
W ramach struktury Nissan Sales CEE odpowiada za region Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Ukrainy. Paweł Powalski zastąpił na stanowisku dyrektora komunikacji Krzysztofa Kowalskiego, który postanowił opuścić firmę. Nowo mianowany dyrektor jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku zarządzania i marketingu.
W wolnym czasie pływa na windsurfingu, jeździ na snowboardzie lub rowerze górskim. Największą jego pasją pozostaje motoryzacja i najnowsze rozwiązania z zakresu inteligentnej mobilności. Ma 39 lat, żonę i trójkę dzieci.
Patryk Tryzubiak będzie odpowiedzialny za komunikację korporacyjną spółki Volkswagen Group Polska. Jednocześnie będąc członkiem zespołu PR marki Volkswagen będzie wspierał działania związane z komunikacją produktową.
Tryzubiak rozpoczynał swoją karierę w mediach. Od ponad 12 lat związany był z branżą IT i e-commerce. Przez 7 lat kierował zespołem PR Grupy Allegro. Przed dołączeniem do zespołu Volkswagen Group Polska pełnił role doradcze w spółkach technologicznych w zakresie komunikacji marketingowej.