Renault Polska ponownie otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO). Stacje marki objęte badaniem wypełniły standardy obsługi na poziomie 87,3 procenta.
Renault nieprzerwanie od trzech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klientów w serwisie. Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016.
Zobacz także:
– Jesteśmy bardzo dumni, że kolejny raz uzyskaliśmy wynik zapewniający nam pozycję lidera w kluczowej dla nas kwestii jakości obsługi klienta. Satysfakcja jest tym większa, że aż 9 na 10 weryfikowanych przez TNS serwisów uzyskało wynik powyżej 80 proc. czyli wynik zapewniający w rankingu marek pierwsze miejsce – powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci.
TNS Garage Quality Check 2016 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Na podstawie prowadzonego audytu przyznawane są Klucze Jakości. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, realizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane w niej standardy obsługi.
W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz piąty podczas konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Znikający punkt”. Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska po raz trzeci z rzędu.
Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Renault zajęło w tym badaniu drugie miejsce, a Dacia po raz pierwszy na polskim rynku zajęła miejsce na podium tego rankingu plasując się na miejscu trzecim.
Nagrody w imieniu Renault Polska odebrał Janusz Chodyła, Attache Prasowy.