Renault po raz kolejny otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w ASO. Marka nieprzerwanie od pięciu lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klienta w serwisie.
Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania Kantar Garage Quality Check 2018.
Zobacz także:
– To wyróżnienie oznacza, że kolejny rok z rzędu udaje nam się utrzymywać wysoki poziom obsługi oczekiwany przez klienta. To dla nas ogromna satysfakcja. Tak naprawdę jest to jedno z najważniejszych wyróżnień dla naszej marki i dla naszych autoryzowanych partnerów, potwierdzające skuteczność naszej strategii – powiedział Tomasz Latała- Golisz, Dyrektor Wykonawczy marki Renault.
Kantar Garage Quality Check 2018 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar Automotive. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące obszar obsługi posprzedażnej oraz stosowane w nim standardy.
Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania Kantar Garage Quality Check 2018, zostały wręczone podczas szóstej konferencji motoryzacyjnej “Turbo doładowanie. Nowa moc dla motoryzacji”. Podczas spotkania wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów 2018, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat, w którym marka Renault zajęła drugie miejsce.