ZŁOTY KLUCZ JAKOŚCI DLA RENAULT, PEUGEOT I CITROEN NA PODIUM

renau-jakosc1

Renault po raz kolejny otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w ASO. Firma nieprzerwanie od czterech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klienta w serwisie.

Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2017.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

– Klucze Jakości jest to niezwykle ważna nagroda dla naszej marki i dla nas wszystkich, tym bardziej, że po raz kolejny potwierdza naszą pozycję lidera w tak kluczowej dla nas kwestii jak jakość obsługi klienta w sieci naszych autoryzowanych partnerów – powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.

renau-jakosc2

TNS Garage Quality Check to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

Złoty Klucz Jakości dla Renault, odebrał Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.

Podczas spotkania wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów 2017, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagroda za pierwsze miejsce w kategorii marek popularnych trafiła również do marki Renault.’

renau-jakosc3

PEUGEOT I CITROEN NA PODIUM

Podobnie jak w zeszłym roku marka Peugeot utrzymała wysoki poziom plasując się ponownie na II miejscu w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO.

Z kolei marka Citroën awansowała na podium zajmując III miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO i zdobywając Brązowy Klucz Jakości.

Statuetki Srebrnego Klucza Jakości 2017 dla marki Peugeot oraz Brązowego Klucza Jakości 2017 dla marki Citroën, z rąk Karoliny Wetoszki, Strategic Account Managera w zespole badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS i szefowej projektu TNS Garage Quality Check oraz Krzysztofa Kruszewskiego, Managing Directora Kantar Insights w Polsce, odebrał Piotr Karaszewicz, Dyrektor ds. Części Zamiennych i Serwisu Grupy PSA.

zloty klucz-3

– Niezmiernie cieszymy się z obu nagród, na które zapracowały ekipy marek po stronie zarówno Peugeot Polska i Citroën Polska, jak też zespoły naszych koncesjonerów. Liczymy że przyjęte rozwiązania przyniosą w przyszłym roku jeszcze lepsze wyniki, a wygranymi będą zadowoleni Klienci marek Peugeot i Citroën – podsumował Piotr Karaszewicz po odebraniu nagród.