Jak dotrzeć z właściwą informacją do osób zainteresowanych zakupem samochodu? Jak efektywnie korzystać z dostępnych narzędzi e-marketingu, takich jak mailing, social media, komunikacja wielokanałowa, budując trwałe relacje dealer – klient.
Między innymi na te pytania odpowiedzą eksperci firmy iPresso – dostawcy kompleksowych usług Marketing Automation. Bezpłatne spotkanie dla branży Automitive odbędzie się 15 kwietnia w Katowicach. Partnerem wydarzenia jest miesięcznik „Dealer”.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Branża motoryzacyjna to bardzo wymagający obszar przy planowaniu i realizacji działań marketingowych. Dlatego zespół iPresso, specjaliści od działań w zakresie e-marketingu, przygotował usługę dopasowaną specjalnie do potrzeb dealerów samochodowych. Rozwiązanie umożliwia inteligentną obsługę klienta oraz docieranie z właściwą informacją do zainteresowanych zakupem samochodu, dzięki mechanizmom Marketing Automation.
W odpowiedzi na potrzeby rynku motoryzacyjnego, zespół iPresso zorganizował spotkanie dla branży Automotive. We wtorek, 15 kwietnia o godz. 9:00 w Hotelu Angelo, przy ul. Sokolskiej w Katowicach, odbędzie się spotkanie ekspertów iPresso z przedstawicielami salonów dealerskich, importerami wiodących marek samochodowych oraz firmami aktywnymi na rynku motoryzacyjnym. Podczas tego nietypowego śniadania sprzedawcy dowiedzą się m.in. jak działa bezobsługowe narzędzie iPresso do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych, jak dopasowywać oferty do zindywidualizowanych potrzeb klientów i skutecznie zachęcać ich do zakupu.
Organizatorzy widzą duże zainteresowanie spotkaniem. Planują też organizację cyklu śniadań z branżą Automotive w największych miastach Polski. Udział w katowickim spotkaniu jest bezpłatny.