Yokohama, japoński producent opon premium, zapowiedział wprowadzenie unikalnej, limitowanej wersji letniego ogumienia dla samochodów osobowych.
Model BluEarth-A AE-50 Chelsea FC Edition z wytłoczonym na boku logo klubu piłkarskiego Chelsea, upamiętnia zawarcie umowy, między firmą a mistrzami Barclays Premier League.
Zobacz także:
Pamiątkowa opona Chelsea FC Edition została opracowana na bazie letniej opony premium BluEarth-A AE-50, przeznaczonej do samochodów osobowych, kompaktowych oraz małych aut rodzinnych. Nowa opona zapewnia bezpieczną jazdę, dzięki maksymalnej przyczepności na mokrej nawierzchni (klasa A dla większości rozmiarów), a także mniejsze zużycie paliwa.
Model osiąga bardzo dobre wyniki w hamowaniu na mokrej nawierzchni, dobrą sterowalność i komfort jazdy, dzięki innowacyjnej konstrukcja i budowa bieżnika z wykorzystaniem elementów japońskiej technologii BluEarth. Asymetryczny wzór bieżnika i jego 5-żebrowa konstrukcja dodatkowo zwiększa trwałość trwałość.
BluEarth-A AE-50 Chelsea FC Edition, po raz pierwszy została zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku w Japonii. Obecnie model stopniowo wprowadzany jest na rynki Europy, Azji i Ameryki Południowej. W Europie limitowana edycja opony dostępna będzie już w najbliższym sezonie letnim. Design nowego modelu eksponuje logo brytyjskiego klubu Chelsea oraz producenta opony na boku bieżnika, podkreślając w ten sposób trwałość udanego partnerstwa, zawartego w 2015 roku.
Na mocy ustaleń logo Yokohama eksponowane jest na stadionie Stamford Bridge oraz koszulkach drużyny Chelsea do 2020 roku.