Użytkownicy popularnej w Polsce aplikacji dla kierowców Yanosik poprzez regularne zwalnianie w pobliżu placówek oświatowych będą mogli otrzymać nagrody na stacjach ORLEN.
Akcja, której organizatorem jest firma Neptis S.A. ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci na polskich drogach.
Zobacz także:
W ramach akcji „Zwalniaj przy szkołach” wytypowanych zostało 1000 szkół z całej Polski. Głównym kryterium wyboru był o położenie placówek w pobliżu stosunkowo niebezpiecznych miejsc np. przy bardzo ruchliwym pasie ruchu. Kierowcy i użytkownicy aplikacji Yanosik poprzez regularne poruszanie się dozwoloną prędkością w pobliżu otrzymają kupony na wybrane produkty ze stacji Orlen. Akcja potrwa do 13 listopada.
– Poprawa bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu jest teraz dla nas aspektem kluczowym. Taki stan rzeczy chcemy osiągnąć poprzez organizację różnego rodzaju akcji promocyjnych, zachęcających kierowców do zwiększenia ostrożności na drodze. Obecnie jest to akcja, która promuje zwalnianie w pobliżu szkół. W ostatnim czasie dzięki aktywności naszych użytkowników braliśmy już udział w projekcie dofinansowującym lepsze oznakowanie przejść dla pieszych w Płocku, znajdujących się niedaleko placówek oświatowych. Na tym jednak działania zwiększające świadomość kierowców na drodze się nie kończą. W przyszłości planujemy więcej tego typu kampanii promowanych za pomocą aplikacji – komentuje Paweł Bahyrycz, Yanosik.
Strategicznym partnerem akcji jest PKN ORLEN, który dla kierowców biorących udział w akcji przygotował atrakcyjne nagrody o równowartości aż 8 mln punktów VITAY. Wystarczy zgłosić chęć udziału w kampanii poprzez aplikację Yanosik, która następnie będzie na bieżąco informowała o poprawnym przejeździe jednego z wyznaczonych odcinków przy ponad 1000 szkół.
Prawidłowe przejechanie trzech odcinków w tygodniu upoważni do odbioru darmowej kawy lub hot-doga na jednej z ponad 1700 stacji ORLEN. Wystarczy poprzez aplikację Yanosik zrealizować kupon w wybranym obiekcie lub na stronie www.vitay.pl. Placówki, które biorą udział akcji zostały wyszczególnione w aplikacji. Kampania jest jednym z elementów zaangażowania Koncernu w promocję bezpiecznej jazdy.
– Zdajemy sobie sprawę, że w procesie poprawy bezpieczeństwa na drogach niezwykle istotna jest edukacja. Dlatego tym razem, w ramach organizowanej akcji koncentrujemy się właśnie na edukacji kluczowych użytkowników ruchu drogowego – kierowców. Nasza kilkuset tysięczna społeczność skupiona wokół projektu Yanosik jest doskonałym celem do propagowania nawyku przepisowej jazdy – komentuje Rafał Pasieka, PKN ORLEN.
Czy akcja promocyjna zachęci kierowców do większej ostrożności przy szkołach? Czas pokaże. Wydaje się jednak, że tego typu inicjatywy to właściwa droga do wyrobienia takiego nawyku wśród polskich kierowców.