YAMAHA NUMEREM 1 W SPRZEDAŻY NOWYCH MOTOCYKLI PREMIUM

Yamaha MT-07_Hit

W 2014 roku branża motocyklowa odnotowała wzrost sprzedaży na poziomie 33,2 procenta, do łącznej liczby 9845 jednośladów o pojemności powyżej 50 cm3.

Tym sposobem rynek zaczyna wracać do najwyższego poziomu sprzedaży, który odnotowaliśmy w 2008 roku, a obecna sytuacja gospodarczo-prawna daje nadzieję na dalsze wzrosty. Największym zwycięzcą zeszłego roku została Yamaha.


Zobacz także:

MOTOCYKLE

ROZMAITOŚCI


 

Marka zajęła pierwsze miejsce wśród marek premium (drugie, licząc wszystkie marki) w rankingu opracowanym przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego („Pierwsze rejestracje motocykli od stycznia do grudnia 2014 roku”) na podstawie danych CEP (MSW). W zeszłym roku klienci zarejestrowali w kraju łącznie 1198 motocykli Yamahy, zapewniając japońskiej marce najwyższy ilościowy wzrost sprzedaży wśród marek premium w 2014 roku, wynoszący imponujące 78 procent.

Liczba 1198 zarejestrowanych w Polsce nowych motocykli daje marce Yamaha przewagę wynoszącą przeszło 20 proc. nad BMW i przeszło 27 proc. nad Hondą, zapewniając jej aż 12,2 proc. udziału w rynku. Co więcej, hitem sprzedaży wśród marek premium, z liczbą 290 zarejestrowanych sztuk, został motocykl Yamaha MT-07. Model ten jest jedynym jednośladem o pojemności powyżej 125 cm3 w pierwszej szóstce najczęściej wybieranych w zeszłym roku przez klientów nowych motocykli w Polsce.

Yamaha osiągnęła zeszłoroczny sukces sprzedażowy dzięki nowej gamie modelowej, w tym serii MT, do której należą motocykle MT-07 i MT-09, oraz profesjonalnej sieci dealerskiej. W obecnym roku Yamaha planuje kontynuować wprowadzoną w ostatnich latach filozofię polegająca na oferowaniu europejskim klientom jednośladów o unikalnym stylu.

– Cieszymy się, że tak wielu Klientów w Polsce zaufało marce Yamaha, wybierając motocykle z naszych salonów. Doceniamy to i obiecujemy dalsze zaangażowanie w spełniający oczekiwania naszych Klientów rozwój sieci dealerskiej i szeroko pojętej obsługi okołosprzedażnej. W 2015 roku liczymy na dalszy wzrost sprzedaży przede wszystkim rozwijanej przez Yamahę gamy bestsellerowych motocykli MT oraz pojazdów z dynamicznie rosnącego segmentu 125 cm3 – mówi Magdalena Piskorz, Dyrektor Generalna polskiego oddziału Yamahy.