WYŚCIGI: SHARP i GRT YAMAHA WSPÓLNIE MYŚLĄ O TYTULE

Firma Sharp poinformowała o nawiązaniu współpracy z drużyną Yamaha Racing WorldSBK Junior Team GRT na zbliżający się sezon wyścigów Superbike 2020.

Jeden z czołowych producentów technologii zapewni zespołowi GRT wsparcie w postaci produktów.


Zobacz także:

SPORT

MOTOCYKLE


 

Sharp będzie partnerem technicznym wspieranego zespołu Yamaha podczas mistrzostw świata superbike’ów w tym roku, a logo firmy zostanie umieszczone na motocyklu YZF-R1 używanym przez zawodników ekipy.

Partnerstwo połączyło dwie czołowe marki japońskie. Od 1912 r. Sharp cieszy się opinią firmy tworzącej i promującej technologie, która przywiązuje wagę do precyzji i osiągów. Osiągi mają także kluczowe znaczenie dla zespołu Yamaha GRT, odkąd pojawił się on na światowej arenie. W 2017 r. japońska ekipa sięgnęła po potrójną koronę zdobywając mistrzostwo świata FIM w kategorii Supersport oraz tytuły najlepszego zespołu i producenta.

Sezon 2020 będzie dla drużyny Yamaha GRT drugim w mistrzostwach świata FIM Superbike — najważniejszym cyklu zawodów dla motocykli produkcyjnych. Zespół wystawi do rywalizacji dwóch młodych utalentowanych zawodników — Włocha Federico Caricasulo i Amerykanina Garretta Gerloffa — którzy podczas testów przedsezonowych imponowali szybkością i stabilnymi wynikami.

– W wyścigach chodzi przede wszystkim o osiągi, dlatego cieszymy się, że dołącza do nas taki partner jak Sharp, którego dążenie do doskonałości współgra z wartościami zespołu Yamaha GRT. Jestem przekonany, że będzie to solidne partnerstwo, a Sharp zapewni nam najnowocześniejsze technologie, których potrzebujemy do odnoszenia sukcesów w tych coraz bardziej zaciętych mistrzostwach — powiedział Filippo Conti, kierownik drużyny.

W cyklu mistrzostw świata superbike’ów firma Sharp będzie reprezentowana na trzynastu zawodach w Europie i poza nią.

– Sharp chce umocnić swoją obecność w Europie i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki wśród konsumentów. Współpraca z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów motocyklowych na świecie stanowi dla firmy Sharp znakomitą platformę do ponownego zwiększenia widoczności marki. Cieszymy się na wspólne rozpoczęcie udanego sezonu wyścigowego 2020 — mówi Kai Thielen, dyrektor marketingu na obszarze Europy.