Krzysztof Hołowczyc, ambasador rajdowego cyklu Dacia Duster Cup, może zostać Twoim kierowcą! Osoby, które wezmą udział w tegorocznej charytatywnej aukcji internetowej WOŚP, mogą wylicytować specjalny przejazd po torze off-roadowym.
Renault Polska przekazało na licytację rajdową przygodę z Hołkiem specjalną wersją samochodu Dacia Duster Cup. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra w tym roku po raz 25.
Zobacz także:
Zebrane fundusze zostaną przekazane dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólno- pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.
– To już kolejny nasz udział w tej wspaniałej inicjatywie. Cieszymy się, że mamy szansę przekazać na licytację atrakcyjną nagrodę, przejażdżkę z mistrzem rajdowym i ambasadorem naszego nowego cyklu rajdowego Dacia Duster Cup. Mam nadzieję, że aukcja spotka się z dużym zainteresowaniem i będziemy mogli przekazać na tegoroczne cele Wielkiej Orkiestry jak największą kwotę – mówi Grzegorz Zalewski, dyrektor generalny Terytorium East.
Zainteresowani licytacją mogą wziąć udział w charytatywnej aukcji internetowej WOŚP na Allegro, pod adresem: aukcje.wosp.org.pl/rajdowe-emocje-dacia-duster-cup-z-holowczycem-i4075198
Przejazd odbędzie się po torze off- roadowym, znajdującym się na terenie Szkoły Bezpiecznej Jazdy Renault w Warszawie, w terminie dogodnym dla obu stron.
– Biorąc udział w tej licytacji, dajemy szansę innym na lepsze życie. Myślę, że ta rajdowa przygoda będzie bardzo ekscytującym przeżyciem, nawet dla osób, które na co dzień nie mają związku ze sportem – mówi Krzysztof Hołowczyc.
Dacia Duster Cup to auto, które zostało wyposażone w rajdowy pakiet startowy (m.in.: homologowaną klatkę bezpieczeństwa, sportowe kubełkowe fotele, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa, sportową kierownicę i system gaśniczy). Z wnętrza usunięto wszelkie zbędne wyposażenie i wygłuszenia w celu obniżenia wagi auta. Cała karoseria została wzmocniona, aby zniosła pokonywanie trudnych rajdowych tras.
Podwozie zostało zabezpieczone płytami aluminiowymi przed możliwymi uszkodzeniami podczas jazdy w terenie. Zastosowano większe i agresywniejsze koła, gumowe chlapacze i sportowy układ sterowania załączenia tylnego napędu. Zawieszenie zostało zmodyfikowane, zamontowano wzmocnione wahacze oraz sportowe, dedykowane amortyzatory Reiger. Silnik wyposażony został w nowy program sterowania wtryskiem i wydajniejszy filtr powietrza wraz z całym układem dolotowym.
Zapraszamy do licytacji!