WODA MINERALNA CZYLI NOWOŚĆ NA STACJACH MOYA

MOYA Woda1

Sieć stacji paliw MOYA prezentuje nowy produkt marki własnej – naturalną wodę mineralną. Trafiła ona do sprzedaży w dwóch wariantach: gazowanym i niegazowanym oraz w dwóch opakowaniach: po 0,5 i 1,5 litra.

Nowość w portfolio produktów marki własnej sieci debiutuje na rynku podczas długiego weekendu majowego.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Naturalna woda mineralna to kolejna pozycja w kolekcji produktów marki własnej po popularnym napoju energetycznym MOYA Energia, przyjaznych dla środowiska płynach do spryskiwaczy, zapalniczkach i zawieszkach zapachowych. W dniu premiery, MOYA Woda w pojemnikach 0,5 l dostępna jest w promocji 2+1 za 1 grosz.

– Jako MOYA konsekwentnie rozwijamy ofertę marki własnej. Wprowadzenie wody mineralnej do oferty jest jednocześnie odpowiedzią na potrzeby naszych konsumentów oraz nawiązaniem do rozpoczętej niedawno kampanii MOYA Aktywnie, w której zachęcamy naszych klientów do aktywnego wypoczynku. Nieprzypadkowo premierę przewidzieliśmy w okresie długiego weekendu majowego – to właśnie wtedy częściej wybieramy aktywny wypoczynek, a pogoda sprawia, że zapotrzebowanie na wodę jest większe – mówi Monika Ostaszewska, Marketing Manager MOYA.

MOYA to obecnie szósta największa sieć stacji paliw w Polsce. Najbliższe plany to 350 obiektów do końca 2023 roku. Stacje sieci, obecne we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych i atrakcyjny program flotowy MOYA firma.