WIELU KIEROWCÓW SKORZYSTAŁO Z ROCZNEJ SUBSKRYPCJI AUT

Z modelu nowego rocznej subskrypcji samochodów skorzystały w pierwszym roku jej działalności w naszym kraju setki kierowców.

Potwierdza to zmianę potrzeb Polaków z posiadania na użytkowanie oraz popyt na nowe formy swobodnego użytkowania auta bez zobowiązań.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Rosnące zainteresowanie usługą wymusza jej rozwój i dążenie do jak najlepszej obsługi klienta. Teraz kierowcy będą mogli wygodnie odebrać swoje nowe auto na abonament, zwrócić je po roku i wymienić na nowe w jednym z centrów ogólnopolskiej sieci Norauto. Ponadto będą mogli w jednym miejscu wymienić opony czy zrobić przegląd.

Partnerstwo z Norauto to kolejny etap rozwoju modelu dystrybucji Qarsona. Firmy oficjalnie rozpoczynają współpracę od grudnia 2019 roku i tym samym wychodzą naprzeciw potrzebom zwolenników systemu abonamentowego aut, dla których punkty obsługi sprzedaży Qarsona znajdowały się zbyt daleko, będąc zlokalizowanymi w galeriach handlowych w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Krakowie czy Szczecinie.

W celu ułatwienia dostępności samochodów na abonament, auta od Qarsona będą gotowe do odbioru także w centrach Norauto w całym kraju.

– Współpraca z Norauto pozwala nam rozwinąć sieć Qarsona i wyjść naprzeciw wszystkim klientom, którzy do tej pory mieli do nas po prostu za daleko. Mamy bardzo zaawansowany technologicznie serwis internetowy, technologię Google VR w wybranych punktach obsługi, więc tak prozaiczne wyzwanie jak dystans nie może stanowić przeszkody, by dotrzeć do naszego klienta. Wraz z Norauto będziemy rozwijać ogólnopolską sieć dystrybucji, by być bliżej naszych dotychczasowych i przyszłych klientów – mówi Bartłomiej Żebrowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Qarsona.

Qarson od 2018 roku rozwija w Polsce ideę korzystania z nowych samochodów i swobodną wymianę ich po roku użytkowania. Dotychczas dostarczył kilkaset samochodów do osób prowadzących działalność gospodarczą oraz do klientów indywidualnych. Firma proponuje rozwiązania, które odpowiadają na indywidualne potrzeby polskich kierowców: np. sprawnego dojazdu do pracy
i parkowania w mieście czy wielozadaniowego samochodu dla całej rodziny.

Z kolei jego partner – Norauto to sieć serwisów i sklepów motoryzacyjnych zlokalizowanych w 21 miastach w całej Polsce. W samej Warszawie firma ma 12 sklepów. Poza ogólnokrajowym zasięgiem partnerstwo z Norauto to także gwarancja najwyższej jakości przeglądu, serwisu oraz napraw z zachowaniem norm ASO/GVO, jak również możliwość zaopatrzenia się w niezbędne akcesoria w bogato wyposażonym sklepie motoryzacyjnym.

– Norauto będzie nie tylko naszym partnerem logistycznym, ale również technicznym. W nowej formule wydanie samochodu, wymiana opon oraz ich składowanie, odbiór pojazdu po zakończeniu umowy abonamentowej, ekspertyza stanu auta oraz ewentualne naprawy – to wszystko załatwimy w jednym miejscu. Utrzymanie jakości oraz profesjonalizm usług odpowiada na zapotrzebowanie dzisiejszego klienta, który jest coraz bardziej wymagający. Razem z Norauto, chcemy oferować usługę abonamentową Qarson, która ułatwi życie każdemu kierowcy. Jesteśmy pewni, że wkrótce nasi klienci docenią zalety tej współpracy – wyjaśnia Żebrowski.

Norauto specjalizuje się w sprzedaży artykułów motoryzacyjnych, naprawach i usługach serwisowych już od 1970 roku, kiedy po raz pierwszy zaoferowała swoje usługi we Francji. Na polskim rynku istnieje od 1997 roku stale rozwijając sieć serwisową w kraju.

– Jesteśmy pasjonatami motoryzacji. To, co dzieje się na rynku motoryzacyjnym jest dla nas inspiracją i robimy wszystko, aby zapewnić jak najlepszą obsługę oraz satysfakcję klientów. Cały czas analizujemy trendy rynkowe i śledzimy zachowania zakupowe kierowców, aby jak najlepiej wyjść naprzeciw ich potrzebom. Współpraca z Qarson to kolejny krok w bardzo dynamicznie rozwijającym się segmencie flotowym naszej firmy – mówi Radosław Kiełbasa, Menadżer ds. B2B z Norauto.