Do warszawskiego Oddziału Logistyki Centralnej Kolportera trafiło dziewięć nowych naczep Wielton, którymi rozwożone są czasopisma do oddziałów terenowych Kolportera w całej Polsce.
Dołączone do ciągników siodłowych Mercedes Actros, wyposażone są one w nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne.
Zobacz relacje:
Zastosowane technologie usztywniają dach oraz pozwalają na łatwe i bezsiłowe jego rozsuwanie. To znacznie ułatwia pracę kierowcom. Zainstalowano w nich również nowoczesny system oświetlenia typu LED.
– Zaufaliśmy polskiemu producentowi, firmie Wielton z Wielunia, która należy do grona trzech największych producentów naczep, przyczep i zabudów samochodowych w Europie oraz znajduje się wśród dziesięciu największych producentów w branży. To naczepy typu burto- firanka, posiadają rozsuwane ściany boczne oraz dach. Takie rozwiązanie pozwala na podejmowanie szerokiej gamy ładunków, które mogą być ładowane od tyłu, z boku oraz z góry – mówi Piotr Kiljan, kierownik Działu Transportu Kolpolter S.A.
– Dopasowywanie produktów do wymagań naszych klientów jest dla nas priorytetem. Zgodnie z naszą misją dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać klientom najlepsze rozwiązania transportowe. Aby to osiągnąć wykorzystujemy nasze zaplecze badawczo- rozwojowe oraz doświadczony zespół konstruktorów. Tym bardziej cieszymy się, że największy w Polsce dystrybutor prasy zaufał właśnie naszym rozwiązaniom. Naczepy Wielton, dostarczone w ramach tego kontraktu, należą do rodziny Curtain Master, charakteryzującej się wytrzymałością, szczelnością i funkcjonalnością użytkowania. Są to cechy szczególnie istotne przy dystrybucji materiałów podatnych na wilgoć i pod presją czasu – powiedział Ireneusz Golec, dyrektor regionalny Wielton S.A.
– Nowe naczepy zastąpią już dosyć wysłużone, ponad ośmioletnie naczepy Schmitz. Każda z nich przejechała w naszej firmie 2 miliony kilometrów – dodaje Piotr Kiljan.