VOLVO: VALET CZYLI NOWA OBSŁUGA SERWISOWA W EUROPIE

Volvo Cars wdraża usługę odbierania spod domu samochodów do serwisu. Po wykonanej usłudze pojazd jest zwracany pod wskazany adres.

Wdrożenie tej usługi w USA okazało się sukcesem. Teraz czas na Europę.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

W dobie koronawirusa lawinowo rośnie zapotrzebowanie na usługi dostarczane do domu klienta. Tymczasem serwis pojazdu nie należał do czynności bezdotykowych, ani bezkontaktowych. Aż dotąd. Usługa Volvo Valet jest prosta i wygodna. Po tym, jak klienci skontaktują się ze sprzedawcą w celu umówienia spotkania, samochód odbierany jest z domu w uzgodnionym terminie, serwisowany i zwracany.

Usługa obejmuje również specjalną aplikację (dostępną na iOS i Androida) opracowaną przez inżynierów Volvo Cars pracujących w Dolinie Krzemowej. Za pomocą telefonu klienci mogą śledzić lokalizację swojego samochodu w czasie rzeczywistym i są na bieżąco informowani o postępach procesu serwisowego. Pierwszymi rynkami w Europie, które wprowadziły Volvo Valet, były: Wielka Brytania, Niemcy, Belgia, Francja, Hiszpania i Szwajcaria.

Obecny plan wprowadzenia usługi Valet obejmuje następujące rynki: Belgia, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwajcaria i Wielka Brytania.

– Dzięki usłudze Volvo Valet dajemy klientom elastyczność i wygodę, których potrzebują w tych trudnych czasach. To świetny przykład tego, jak w Volvo zawsze stawiamy dobre samopoczucie i bezpieczeństwo ludzi w centrum wszystkiego, co robimy – powiedział Björn Annwall, szef regionu EMEA w Volvo Cars.

Usługa Volvo Valet została po raz pierwszy wprowadzona w Stanach Zjednoczonych na początku tego roku i odniosła ogromny sukces wśród dealerów, którzy włączyli się w jej wdrożenie. Było to idealne narzędzie w okresie pandemii, gdy klienci mieli utrudniony dostęp do szeregu usług. W Chinach podobną usługę serwisowania i odwożenia samochodu oferuje się za pośrednictwem WeChat, popularnej platformy mobilnej używanej przez chińskich konsumentów do szeregu różnych usług.

W ubiegłym miesiącu firma Volvo Cars uruchomiła także salon internetowy Stay Home Store, która pozwala na europejskich rynkach kupować lub wynajmować nowe Volvo bez konieczności fizycznej wizyty u dealera. Koncepcja wykorzystuje istniejące narzędzie sprzedaży marki oraz zapewnia nabywcom i dealerom nową, przejrzystą i łatwą w obsłudze platformę do interakcji bez konieczności bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem.