VOLVO TRUCKS WSPIERA LOKALNYCH PRZEWOŹNIKÓW W POLSCE

volvo-targi1

Ponad 300 firm wzięło udział w I Targach Rozwiązań Transportowych 4Poland zorganizowanych przez Volvo Trucks. W imprezie w podkrakowskiej Skawinie, 15 wystawców.

Zaprezentowali oni 30 specjalistycznych pojazdów przeznaczonych na rynek transportu krajowego i regionalnego.


Zobacz także:

UŻYTKOWE

ROZMAITOŚCI


Targi 4Poland to kontynuacja długofalowego programu Volvo Trucks polegającego na wspieraniu i unowocześnianiu polskiego przemysłu transportowego.

volvo-targi2

– Filozofia sprzedażowa 4Poland polega na tym, żeby wspierać i promować polskich przedsiębiorców, którzy głównie koncentrują się na przewozach regionalnych i krajowych. Tym właśnie firmom proponujemy szczególne warunki w postaci produktów i usług dostosowanych do lokalnych potrzeb. Razem z naszymi klientami chcemy odnowić i unowocześnić krajowy tabor drogowy, aby transport lokalny był jeszcze bardziej efektywny i rentowny. Firmy, które przystąpią do programu Volvo Trucks 4Poland mogą liczyć na atrakcyjne warunki handlowe, finansowanie w złotówkach i konkurencyjne stawki ubezpieczenia krajowego na pojazdy przeznaczone do transportu lokalnego – mówi Wilhelm Rożewski, Dyrektor Marketingu Volvo Trucks w Polsce.

Goście targów oprócz oglądania sprzętu mogli wziąć udział również w seminariach produktowych organizatora oraz wystawców.

volvo-targ5

Wśród prezentowanych na targach samochodów były m.in. nowoczesne wywrotki, betonomieszarki czy przyczepy stosowane przy przewozach wielkogabarytowych. Goście mogli też zobaczyć jak wyglądają nowoczesne agregaty chłodnicze, przyczepy do bezpiecznego przewozu drewna, czy windy ułatwiające załadunek na samochody ciężarowe. Na targach nie mogło zabraknąć również oferty finansowej VFS oraz pakietów ubezpieczeniowych, które oferowali przedstawiciele Grupy MAK i MJM Brokers.

Organizatorzy Targów przygotowali także prezentację dla dzieci z dwóch klas szkoły podstawowej w Skawinie. Zapoznały się one z założeniami akcji społecznej „Stop.Look. Wave.” („Zatrzymaj się, Popatrz, Pomachaj”).

– Ideą kampanii społecznej ”Stop.Look.Wave.” jest promocja wśród najmłodszych bezpiecznych zachowań na drodze. Pokazujemy dzieciom, że widoczność z kabiny pojazdu ciężarowego jest mocno ograniczona, co nie wynika ze złej woli kierowcy, ale z budowy samego samochodu. Uświadamiając najmłodszych, wpływamy na poprawę bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego – tłumaczył Wilhelm Rożewski.

volvo-targi4