Na uroczystej gali rozdane zostały tytuły Superbrands 2013/14 – dla najsilniejszych marek na rynku polskim. Volvo Trucks, jako jedna z zaledwie siedmiu nagradzanych marek, otrzymała zaszczytny tytuł Business Superbrands.
Dla przedstawicieli świata biznesu, marketingu i kultury była to szczególna okazja do spotkania, bo jubileuszowa gala organizowana z okazji 10-lecia projektu w Polsce.
Zobacz także:
UŻYTKOWE
Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B.
– Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia. Jest to uznanie dla marki przez szeroko pojęty rynek, co potwierdza niezależne badanie, ale również uznanie ze strony autorytetów wchodzących w skład Rady Marek. Volvo Trucks to lider rynku pod względem jakości, innowacji, technologii i bezpieczeństwa. Jesteśmy „customer company”, czyli firmą zorientowaną na klienta, co ma bezpośrednie przełożenie na postrzeganie naszej marki. Dziękujemy za docenienie naszego dziedzictwa, produktów i pasji, którą dzielimy z naszymi klientami reprezentując markę Volvo Trucks na polskim rynku – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor generalny Volvo Group Trucks Poland.
Firma Volvo Group Trucks Poland dołączyła do elitarnego Klubu, a marka Volvo Trucks znajduje się w Albumie Superbrands, uważanym za „biblię brandingu”.