Nowa struktura organizacyjna oddziału samochodów ciężarowych Grupy Volvo zwiększy efektywność działalności w sferze pojazdów ciężarowych, poprzez podział odpowiedzialności za marketing i sprzedaż w ramach należących do Grupy marek samochodów ciężarowych pomiędzy trzy obszary geograficzne.
Jednakże zarządzanie strategiami dotyczącymi marek i produktów będzie nadal odbywać się na poziomie globalnym. Na początku 2012 roku odpowiedzialność za największą markę samochodów ciężarowych Grupy Volvo: Volvo Trucks, przejął Claes Nilsson, poprzednio prezes jej Europejskiej Dywizji.
Celem podziału na trzy spójne regiony sprzedaży i marketingu – Americas (Ameryka Północna i Południowa), EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i APAC (Azja i Region Pacyfiku) – jest stworzenie organizacji zdolnej skuteczniej spełniać potrzeby swoich klientów i lepiej wykorzystywać potencjał handlowy poszczególnych marek samochodów ciężarowych wchodzących w skład Grupy.
Claes Nilsson został prezesem Volvo Trucks EMEA Sales & Global Brand, oddziału odpowiedzialnego na poziomie operacyjnym za sprzedaż i marketing w krajach EMEA. Stanowisko to wiąże się także z odpowiedzialnością za zarządzanie globalną strategią produktów i rozwojem marki Volvo Trucks.
– Uważam, że nowa struktura daje nam ogromne możliwości. Strategia dla Volvo Trucks obowiązuje już od pewnego czasu i nadal znaczna jej część pozostaje w mocy. Będziemy kontynuować rozwijanie unikatowych cech Volvo Trucks i dostarczanie samochodów ciężarowych spełniających wysokie standardy i oczekiwania klientów – mówi Claes Nilsson.
Nowy zarząd utrzyma podejście silnie zorientowane na klienta, a także będzie inwestował w rozwój sieci obsługi posprzedażnej.
– Posiadamy już ponad 2300 dealerów i stacji obsługi na całym świecie, lecz nie zamierzamy na tym poprzestać. Kluczową rolę ogrywają nasze relacje z klientami, a nasza działalność to coś znacznie więcej, niż tylko sprzedaż samochodów ciężarowych. Sprzedaż to dopiero początek tego, co robimy. Jesteśmy po to, by oferować klientom efektywne rozwiązania transportowe o gwarantowanej jakości, bezpieczeństwie i jak najmniejszej uciążliwości dla środowiska naturalnego – dodaje Claes Nilsson.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.