Oferta First Edition ma pomóc nowemu modelowi Volvo S60 zdobywać polski rynek. Cennik otwiera wersja S60 T4 190 KM R-Design dostępna od 165 000 zł.
Jej wyposażenie jest bardzo bogate. Można wybrać także mocniejszą odmianę T5 250 KM z napędem na przednią oś lub na cztery koła.
Zobacz także:
Oferta jest ważna przez pół roku lub do wyczerpania zapasów.
Konkurencja w segmencie premium jest bardzo silna. Firma Volvo Car Poland postanowiła zainteresować kierowców swoim nowym modelem oferując go w atrakcyjnie skalkulowanej cenie. W ofercie pojawią się trzy odmiany tego auta:
– T4 190 KM, FWD, z automatyczną skrzynią biegów, R-Design w cenie 165 000 zł;
– T5 250 KM FWD, z automatyczną skrzynią biegów, R-Design w cenie 178 650 zł;
– T5 250 KM AWD, z automatyczną skrzynią biegów, R-Design w cenie 188 650 zł.
Cena bazowa danego modelu jest tylko pewnym punktem odniesienia. Najczęściej okazuje się, że podstawowa wersja wyposażeniowa jest tak uboga, że użytkownik musi dopłacić przynajmniej 20-30 proc. wartości pojazdu, aby wyjechać z salonu z niezbędnymi opcjami. Inaczej jest z S60, w którym pakiet dodatków nie wymaga żadnej dopłaty.
Nawet najtańsza odmiana S60 T4 FWD 190 KM wyposażona jest w automatyczną, ośmiostopniową skrzynię biegów i pakiet R-Design obejmujący między innymi 18-calowe koła ze stopów lekkich, sportowe fotele z tapicerką skórzaną Nappa i szereg detali stylistycznych nadwozia i wnętrza. Dopłaty nie wymaga także elektryczna regulacja fotela kierowcy, dwustrefowa klimatyzacja elektroniczna, nawigacja, tempomat, czy LED-owe reflektory przednie.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Volvo we wszystkich modelach oferuje bez dopłaty City Safety – układ wspomagania hamowania dla różnicy prędkości pomiędzy pojazdami sięgającej 50 km/h. W S60 kierowca otrzyma w standardzie dodatkowe systemy bezpieczeństwa:
– system Volvo On Call: zarządzania samochodem poprzez urządzenia mobilne obejmujący m.in. blokadę auta po kradzieży, zdalne domykanie drzwi, pełen monitoring auta na mapie, czy zdalne uruchamianie silnika;
– Lane Keeping Aid: układ utrzymujący pojazd na właściwym pasie ruchu;
– RSI (Road Sign Information): układ informowania o znakach drogowych;
– Slippery Road Alert and Hazard Light Alert: rozwiązanie z zakresu Car2Car communication, w którym samochody Volvo wysyłają sobie nawzajem informację o śliskiej nawierzchni oraz o postoju z włączonymi awaryjnymi kierunkowskazami;
– Oncoming Lane Mitigation, czyli system unikający lub ograniczający skutki zdarzeń czołowych.
Naszpikowany elektroniką
Sterowanie licznymi funkcjami auta odbywa się poprzez centralny ekran dotykowy o orientacji pionowej. Oprócz standardowego systemu Sensus, model S60 obsługuje systemy Android Auto oraz Apple Car Play. Standardem jest także nawigacja Sensus i nagłośnienie High Performance. Dopłaty nie wymaga także alarm Volvo Guard, system wstępnej wentylacji auta w chwili otwarcia samochodu (Clean Zone), elektrycznie składane i przyciemniane lusterka i czujniki parkowania. Bez dopłaty kierowca otrzyma także dwa złącza USB w tunelu środkowym i łącze Bluetooth.
Wszystkie wymienione funkcje są także standardem dla wersji T5 FWD i T5 AWD. Oferta jest ograniczona czasowo oraz ilościowo, a wymienione wyżej wersje bazowe można dodatkowo doposażać.
Pełną listę wyposażenia standardowego S60 można obejrzeć pod linkiem: https://www.volvocars.com/pl/konfigurator/sedan/s60/r-design/t4-190-km-automatyczna-geartronic-8-bieg%C3%B3w?s=BA84MJM .