Trwa największe otwarte wydarzenie modowe w Polsce – Warsaw Fashion Week i piąta edycja Międzynarodowych Targów Mody Fast Fashion.
Partnerem motoryzacyjnym tego wyjątkowego eventu jest Volvo, które dostarczyło swoje najnowsze modele do przewozu zaproszonych gości i gwiazd.
Zobacz także:
W targach Fast Fashion i Beauty Days udział bierze ponad 1 000 polskich firm. W tym roku gośćmi honorowymi targów są: Patrizia Gucci, Anna Fendi, Àgatha Ruiz de la Prada, Eva Minge, Maciej Zień, Narendra Kumar, Michał Starost, Łukasz Podwika, House of Byfield, Carmen Emanuela Popa, Milita Nikonorow i wielu innych – przedstawicieli świata mody. Podczas trzydniowej imprezy odbędzie się w sumie 60 pokazów mody polskich producentów i projektantów, którzy zaprezentują swoja kolekcje na sezon jesień – zima 2016/2017.
Volvo to marka, która jak żadna inna przywiązuje wagę do designu i najwyższej jakości wykonania swoich samochodów. Nagrody, jakimi doceniono Volvo są świadectwem tego, jak ogromny krok naprzód w ostatnich latach zrobiła szwedzka marka, także w zakresie wzornictwa. W czasach, gdy nie patrząc na oznaczenie marki większość samochodów trudno od siebie odróżnić, szwedzkiemu producentowi udało się zachować swój styl.
Volvo wprowadziło także rewolucję w wykańczaniu wnętrza swoich aut, stawiając wyłącznie na naturalne materiały. Jeśli coś wygląda jak drewno, to jest drewnem. To bardzo świeże podejście w dobie powszechnego stosowania imitacji materiałów wykończeniowych.
Najlepiej podejście do projektowania samochodów przez Volvo oddają słowa Robina Page’a, który zarządza działem projektowania wnętrz w Volvo Car Group:
– Projektując nasze samochody skupiamy się na kreowaniu ogólnego doświadczenia luksusu. W naszym wydaniu oznacza to wykorzystanie naturalnych materiałów takich jak prawdziwe drewno i skóra, czy najwyższej jakości kryształ, które razem uzupełniają wrażenia z jazdy o poczucie spokoju i równowagi – powiedział Page.
Targi zakończą się w niedzielę, 18 września.