Volvo Cars wycofuje się z kolejnych tradycyjnych imprez branży motoryzacyjnej. Firma skupi się na aktywnościach, które w kreatywny sposób pomogą zaprezentować najnowsze modele aut i powiązane z nimi technologie i usługi.
Dzięki takiej formie komunikacji firma chce w ciągu dziesięciu lat zbudować 5 milionów bezpośrednich relacji z klientami.
Zobacz także:
Volvo Cars ma za sobą kilka premier zorganizowanych według tej nowej koncepcji. Najnowszy, mały SUV XC40 został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych Milan Fashion Week 2017. Nowe kombi V60 pokazano na początku bieżącego roku w pięknej willi na przedmieściach Sztokholmu. Ostatnio świat ujrzał najnowszy model S60. Ta premiera – o czym pisaliśmy – miała miejsce w Charlston (Karolina Południowa), przy okazji uruchomienia nowej, amerykańskiej fabryki marki.
Konsekwencją tej strategii jest decyzja o wycofaniu się Volvo Cars z najbliższym salonie samochodowym Geneva Motor Show 2019.
– Dynamiczne zmiany w branży motoryzacyjnej sprawiły, że Volvo Cars szuka nowych odbiorców i sposobów komunikacji w zupełnie innych kanałach niż dotąd. Obecność na tradycyjnych targach motoryzacyjnych nie jest dziś już koniecznością – musimy w odpowiedni sposób dopasowywać naszą komunikację do charakteru naszej marki i technologii, którą prezentujemy w naszych samochodach. Nie mówimy, że już nigdy nie będziemy obecni na targach motoryzacyjnych. Wydarzenia takie jak Genewa Motor Show będą z pewnością ewoluować i może w przyszłości powrócimy do tej formuły – powiedział Björn Annwall, senior vice president of strategy, brand and retail w Volvo Cars.
Nowe Volvo S60 zakończy proces odmładzania gamy modelowej Volvo, który rozpoczął się w 2014 roku wraz z premierą nowego XC90. Od prezentacji tego dużego SUV-a, przez cztery lata Volvo Cars sukcesywnie odnotowuje rekordowy poziom sprzedaży i zysku.
Teraz szwedzki producent rozwija się dynamicznie jak nigdy wcześniej, samochody Volvo są sprzedawane na całym świecie, a Volvo Cars skupia się na rozwoju nowych technologii i elektryfikacji.