Kolejny raz oficjalne salony sprzedaży marki Volvo zostały gruntownie przebadane przez importera – Volvo Car Poland.
Pod uwagę brano m.in. poziom obsługi klienta, realizację planów sprzedaży, jakość serwisu, czy udział w segmencie premium. Wyróżniono najlepszych, a pierwszy miejsce w tegorocznej edycji przypadło dealerowi Nord Auto.
Zobacz także:
– Rosnąca popularność samochodów marki Volvo stawia kolejne wyzwania przed dealerami, do których trafiają klienci zainteresowani zakupem naszych aut. Najbardziej cieszy fakt, że konkurencja między poszczególnymi punktami dealerskimi jest coraz większa, dzięki stałemu podnoszeniu standardów biznesowych. Wszystkie procesy muszą być na właściwym poziomie: obsługa klienta, sprzedaż, serwis, usługi finansowe, a także dział samochodów używanych Volvo Selekt. W tym roku, po raz kolejny wskazaliśmy tych dealerów, którzy mogą stanowić wzór do naśladowania – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
Na przestrzeni rocznego okresu każdy z punktów dealerskich był poddany ocenie pod kątem wielu kluczowych kryteriów. Oprócz realizacji planu sprzedaży samochodów nowych, brano pod uwagę również sprzedaż akcesoriów, poziom obsługi serwisowej, sprzedaż samochodów używanych, poziom obsługi klienta, jakość ekspozycji, estetykę salonu, szybkość reakcji na zapytania klientów oraz jakość i rodzaj prowadzonych regionalnie działań marketingowych.
W tym roku tytuł Dealera Roku zdobył Nord Auto, posiadający placówki dealerskie w Olsztynie i Białymstoku. Na drugim miejscu uplasował się Nordic Motor, a na trzecim EuroService.