Kampania Papparazzi, przedpremierowy drogowy pokaz nowego Volvo FM, zaangażował w 18 krajach wielu fotografów- amatorów, którzy śledzili drogę nowego pojazdu, aby włączyć się w kampanię swoim zdjęciem.
Dwa pojazdy Volvo FM, już bez maskowania, ruszyły na trasę po Europie, obejmującą 18 krajów. Volvo Trucks zachęcało tych, którzy zauważyli nowe Volvo FM na drodze do fotografowania i umieszczania zdjęć samochodu ciężarowego na stronie internetowej, a zachętą była atrakcyjna nagroda.
Zobacz także:
UŻYTKOWE
– Konkurs okazał się doskonałym sposobem zaangażowania jak największej ilości ludzi w ciągu krótkiego czasu dwóch tygodni w oglądanie nowego Volvo FM, a także wzbudziło ogromne zainteresowanie w sieci. W sumie ponad 470 000 osób śledziło zmagania konkursowe w internecie – mówi Jeff Bird, dyrektor ds. testów dziennikarskich w Volvo Trucks i lider projektu ds. konkursu.
Pierwsze zdjęcie oraz najlepsze zdjęcie z każdego z krajów zostało nagrodzone wyjazdem do Szwecji na jazdy testowe nowym Volvo FM.
W Polsce nagrodę za najlepsze zdjęcie otrzymał Paweł Sawicz.
Jury konkursu przyznało także nagrodę dodatkową za „Najbardziej ekstremalne zdjęcie”. Przypadła ona w udziale polskiemu zespołowi paparazzi w składzie Marcin Pretko oraz Artur Kamiński.
Wszystkie nagrodzone zdjęcia można zobaczyć na www.volvotrucks.com/paparazzi.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.