Podczas dorocznej konferencji dealerów, która odbyła się w Józefowie, uhonorowano najlepszego dealera Volvo Trucks w Polsce. Zaszczytny tytuł zdobył serwis Volvo Group Truck Center Dąbrowa.
Został on laureatem tej nagrody już po raz czwarty w 15-letniej historii tego konkursu.
Zobacz relacje:
W rywalizacji, co roku, biorą udział wszystkie punkty serwisowe Volvo Trucks w Polsce, zarówno własne, jak i te należące do autoryzowanych partnerów firmy. Styczniowa konferencja zgromadziła aż 220 uczestników – dealerów, pracowników i partnerów biznesowych Volvo Group Trucks Poland.
Serwis Volvo Group Truck Center Dąbrowa w ub. roku wyróżnił się najlepszą obsługą klienta i znakomitymi wynikami sprzedaży części i usług, dlatego został tak wysoko oceniony przez kapitułę konkursu.
Zwycięski serwis, wraz z zaszczytnym tytułem, zdobył także prestiżowe, przechodnie trofeum, które w tym roku zyskało zupełnie nową formę, jeszcze bardziej odzwierciedlającą działalność autoryzowanych punktów obsługi.
– Na wynik miały wpływ m.in.: realizacja planu rocznego zakupów oryginalnych części zamiennych, wyniki sprzedaży, udział w kampaniach sprzedażowych, poziom satysfakcji klientów, czas wykonywania napraw awaryjnych w ramach działalności VAS – wymienia Michał Proc, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej i rozwoju sieci Volvo Group Trucks Poland.
W czasie konferencji zostały zaprezentowane również wyniki za 2018 rok oraz omówione plany i wyzwania na rok bieżący. Jak podkreśliła Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Group Trucks Poland, rok 2018 był bardzo dobry pod kątem wyników w obszarze usług posprzedażnych.
Konferencję dealerów wzbogaciły targi dostawców narzędzi, akcesoriów, olei i wyposażenia dodatkowego do samochodów ciężarowych, którzy zaprezentowali bardzo bogaty wybór swoich produktów i usług. Partnerami głównymi konferencji byli przedstawiciele marek Berner, Eberspacher oraz Texaco.
Nagroda główna
– Volvo Trucks Dealer of the Year 2018: Volvo Group Truck Center Dąbrowa.
Nagrody w pozostałych kategoriach:
– Przedstawiciel Handlowy Roku 2018 (w ramach niezależnej sieci agencyjnej): Sebastian Maciejewski z Nijhof- Wassink;
– Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w roku 2018: TMiK Tomasz Dzida, Oddział Bełk;
– Skuteczność Napraw Awaryjnych: Repair Dealer Roku 2018 – Nijhof- Wassink, Oddział Rzgów;
– Największa Sprzedaż Kontraktów Serwisowych w roku 2018: Volvo Group Truck Center Pietrzykowice.