Elektryczny minivan Volvo EM90 pozwala cieszyć się niezwykle komfortową przestrzenią w trakcie podróży z bliskimi.
Pojazd może pełnić także funkcję ekskluzywnego środka transportu, oferującego niezwykle wygodne środowisko do spotkań i rozmów biznesowych. To jednocześnie model, który jest potwierdzeniem podążania drogą innowacji oraz odpowiedzią marki Volvo na nowo pojawiające się potrzeby jej klientów.
Zobacz także:
PEUGEOT: PREMIERA NOWEGO, ELEKTRYCZNEGO KOMBIVANA E-RIFTER
Segment pojazdów wielofunkcyjnych (MPV) zyskał znaczną popularność w ostatnich latach, zwłaszcza w Azji. Między innymi z tego powodu, Volvo EM90 pojawia się najpierw w Chinach, największym rynku samochodowym na świecie.
Po prezentacji nagradzanego już w tym roku, w pełni elektrycznego najmniejszego z gamy Volvo SUV-a EX30, Volvo EM90 poszerza szybko rozwijające się portfolio wywodzącego się ze Szwecji producenta. Zarówno EX30, jak i EM90 stanowią atrakcyjną ofertę dla nowych grup odbiorców.
EM90 jest kolejnym z modeli, potwierdzającym wypełnianie zobowiązania Volvo do bycia producentem wyłącznie samochodów w pełni elektrycznych do 2030 roku. W nadchodzących latach koncern wprowadzi na rynek całą ich gamę, odpowiadając na oczekiwania, jakie klienci mają wobec Volvo, w tym głównie te dotyczące zerowej emisji spalin. Model ten to także wypełnienie istotnego obszaru zobowiązań związanych ze zrównoważonym rozwojem, a zarazem element strategii stabilnego wzrostu i umacniania pozycji lidera branży w zakresie zrównoważonej mobilności.
W pracach nad modelem EM90 wykorzystaliśmy całe dziedzictwo Volvo Cars w zakresie bezpieczeństwa i wraz z nim wprowadzamy je do nowego segmentu elektrycznych minivanów – powiedział Jim Rowan, dyrektor generalny Volvo Cars. Dzięki temu możemy odpowiedzieć na nowe potrzeby rynkowe, w kategorii której dotąd nie eksplorowaliśmy. Wierzymy, że istotnie zwiększamy tym samym atrakcyjność marki Volvo wśród nowej grupy klientów.
Volvo EM90 stanowi ważne uzupełnienie portfolio w pełni elektrycznych samochodów i jest potwierdzeniem pozycji firmy, jako jednej z najszybciej rozwijających się marek w segmencie w pełni elektrycznych pojazdów premium. Model w pierwszej kolejności jest dostępny w przedsprzedaży dla klientów w Chinach.