Samochody ciężarowe Volvo mają wiele do w dziedzinie oszczędności paliwa. Aby to udowodnić, Volvo Trucks w Regionie Europy Centralno – Wschodniej prowadzi obecnie regionalną kampanią handlową, oferując model Volvo FH w edycji Fuel Champion, w specjalnym pakiecie promocyjnym.
Oprócz samochodu ciężarowego, pakiet obejmuje komplet produktów i usług Volvo wydatnie ułatwiających obniżenie zużycia paliwa i zredukowanie emisji spalin.
Promocyjna edycja Volvo FH, dostępna w konfiguracji 4×2 lub 6×2, z silnikiem o mocy 460 lub 500 KM, jest „uzbrojona” w układ napędowy, funkcje i usługi zapewniające maksymalne oszczędności paliwa.
Obejmują one, m.in., inteligentną skrzynię biegów Volvo I-Shift z odpowiednim pakietem oprogramowania, opracowany przez Volvo System Informacji Transportowej Dynafleet (niezbędne opcje sprzętowe wraz w roczną subskrypcją pakietu Paliwo i Środowisko), usługę Fuel Check (comiesięczne, oparte o wyniki zużycia paliwa, raporty dotyczące wydajności kierowcy), pakiet aerodynamiczny, a także szkolenie kierowcy.
Opcjonalnie, oferta może zostać uzupełniona o Niebieski lub Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo, włącznie z usługą corocznej kontroli geometrii ustawienia kół w samochodzie ciężarowym.
Kampania handlowa Volvo FH Fuel Champion uruchomiona została w lutym br., jako inicjatywa towarzysząca organizowanemu przez Volvo Trucks w Regionie Europy Centralno – Wschodniej konkursowi The Drivers’ Fuel Challenge 2012. Konkurs rozpocznie się wiosną we wszystkich krajach Regionu, a więc także w Polsce, i będzie rozgrywany z wykorzystaniem pojazdów Fuel Champion Edition.
Styczniowe dostawy Volvo Trucks wzrosły o 5 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym, osiągając poziom 6 822 szt. samochodów ciężarowych. Dostawy na naszym kontynencie zamknęły się na poziomie 2 961 pojazdów, co oznacza wzrost o 6 proc. w stosunku rok do roku. Największy wzrost zanotowano na rynkach Europy Centralno – Wschodniej.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.