VOLVO: DEALERZY MARKI ZADOWOLENI ZE WSPÓŁPRACY Z IMPORTEREM

Volvo Car Poland po raz siódmy – i trzeci raz z rzędu – zwycięża w prestiżowym Badaniu Satysfakcji Dealerów.

W tym roku Volvo z wynikiem 4,62 ustanowiło nowy rekord w 17-letniej historii rankingu, osiągając najwyższą ocenę jaką jakakolwiek marka otrzymała w badaniu. Wyniki ogłoszono podczas dorocznego Kongresu Dealerów, na którym nagrodę odebrał Emil Dembiński, Managing Director Volvo Car Poland.


Zobacz także:

VOLKSWAGEN: W POZNAŃSKIEJ FABRYCE RUSZYŁA PRODUKCJA NOWEGO CADDY
 

ROZMAITOŚCI


 

Marka Volvo utrzymuje dobrą passę, zdobywając tytuł lidera po raz trzeci z rzędu, a siódmy raz w historii. W tym roku firma poprawiła swój ubiegłoroczny wynik, osiągając rekordową ocenę 4,62 w skali do 5 w klasyfikacji generalnej Top 15, co jest najwyższym wynikiem w historii badania. W porównaniu do ubiegłego roku Volvo jeszcze poprawiło swój wynik (4,58 w 2023 r.).

To imponujące osiągnięcie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że średnia ocena w badaniu w 2024 roku wzrosła nieznacznie, osiągając wartość 3,22 (+0,01 pkt w porównaniu do 2023 roku).

Dealerzy Volvo szczególnie wysoko ocenili markę w kluczowych kategoriach. Volvo zajęło pierwsze miejsce w ocenie standardów importerskich w zakresie sprzedaży oraz serwisu, uzyskując ocenę 4,71. Marka znalazła się również na szczycie rankingu w kategoriach takich jak: managerowie odpowiadający za sprzedaż pracujący u importera (4,66) oraz produkty finansujące zakup samochodu (4,57). Wysokie noty Volvo otrzymało też w kategorii „zadowolenia z wyników finansowych, jakie przynosi firmie autoryzacja marki” (4,56).

Bardzo dziękuję naszym dealerom za współpracę i partnerstwo. To dzięki ich zaangażowaniu, pracy i dbałości o jak najwyższy poziom obsługi klienta Volvo od lat utrzymuje się w czołówce najlepiej sprzedających się aut wśród Polaków – mówi Emil Dembiński, Managing Director Volvo Car Poland. Tym bardziej cieszymy się, że tak wysoko oceniają współpracę z nami. To pokazuje, że nasz model biznesowy i nasza kultura pracy pozwala dealerom Volvo się rozwijać i osiągać tak wspaniałe wyniki – dodaje.

Warto podkreślić, że 100% dealerów Volvo zadeklarowało, że ponownie podpisałoby umowę autoryzacyjną z marką, co świadczy o wyjątkowym poziomie satysfakcji i zaufania do marki. Ten wynik, w połączeniu z rekordową oceną w badaniu, potwierdza silną pozycję Volvo na polskim rynku motoryzacyjnym i doskonałe relacje z siecią dealerską.

W 2024 roku Volvo Car Poland wprowadziło na rynek szereg nowości, które przyczyniły się do wzrostu satysfakcji dealerów. Wśród nich znalazły się: Volvo EX30 – kompaktowy, w pełni elektryczny SUV, Volvo EX90 – flagowy, elektryczny SUV, oraz odświeżona wersja popularnego modelu Volvo XC90. Te innowacje, wraz z nieustannym naciskiem na bezpieczeństwo, zostały docenione przez dealerów w wysokich ocenach za jakość oferowanych produktów.