Marka Volkswagen Samochody Użytkowe uzupełnia modelem Cross Caddy popularną rodzinę Cross, w której skład wchodziły dotychczas samochody osobowe Polo, Golf i Touran. Ceny nowego modelu rozpoczynają się od 58 964 zł netto (wersja furgon).
Do końca roku 2013 oferowane są promocyjne wersje 4PROFIT: cena Cross Caddy Furgon z klimatyzacją wynosi 58 769 zł netto.
Zobacz także:
UŻYTKOWE
Dzięki zindywidualizowanym elementom zewnętrznym Cross Caddy jest rozpoznawalne od pierwszego wejrzenia jako oddzielny model. Czarne listwy na nadkolach, progach oraz dolnych krawędziach zderzaków dodają nadwoziu masywności. Srebrna osłona podwozia z przodu i z tyłu, srebrne relingi, ciemne szyby w tylnych oknach oraz przyciemnione światła tylne uzupełniają typowy dla samochodów terenowych wygląd.
Również we wnętrzu można znaleźć elementy wyróżniające Cross Caddy. Przednie siedzenia z ogrzewaniem i podparciem odcinka lędźwiowego kręgosłupa oraz miejsce pracy kierowcy (seryjnie z poduszką powietrzną; opcjonalnie z kierownicą multifunkcyjną) cechują się ergonomią.
Cross Caddy z seryjnym tempomatem, asystentem ruszania pod górę i pakietem Światła i Widoczność ułatwia codzienną pracę kierowcy. W zależności od wyposażenia model ten może posiadać nawet 24 schowki.
Cross Caddy jest dostępne w wersji pięcio – i siedmioosobowej, wyłącznie z krótkim rozstawem osi. Inaczej Cross Caddy Furgon – jest on zawsze dwuosobowy, a przestrzeń ładunkowa ma kubaturę 3,2 metra sześciennego. Dostęp do przestrzeni ładunkowej możliwy jest zarówno od tyłu, jak i z boku przez dwoje przesuwnych drzwi po obu stronach samochodu. Seryjną klapę można na życzenie zamienić na duże, asymetryczne drzwi skrzydłowe o wysokości 1116 mm. Maksymalna szerokość ładunkowa wynosi 1558 mm, a szerokość między nadkolami – 1177 mm.
Cross Caddy w wersji osobowej wyposażone jest w ESC najnowszej generacji, światła do jazdy w dzień oraz poduszki powietrzne: czołowe, boczne i chroniące głowy. Interesującym rozwiązaniem opcjonalnym dla Cross Caddy, szczególnie dla firm kurierskich, jest asystent parkowania. System umożliwia zautomatyzowane parkowanie równolegle i prostopadle do osi drogi. Manewrowanie ułatwia także optyczny system parkowania 360o – OPS.
Czterocylindrowe silniki benzynowe TSI o pojemności 1,2 litra (z doładowaniem turbosprężarką oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa) rozwijają moc 63 kW/85 KM i 77 kW/104 KM. Silniki wysokoprężne dysponują mocą 55 kW/75 KM, 75 kW/102 KM, 81 kW/110 KM, 103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM. Opcjonalnie silnik TDI 102 KM można połączyć z 7-biegową DSG. Dla jednostki TDI 140 KM jako opcja, a dla TDI o mocy 170 KM seryjnie, montowana jest 6-biegowa DSG.
Volkswagen Cross Caddy oferowany jest także jako EcoFuel, czyli z napędem na gaz ziemny. Dostępny jest także wariant zasilany LPG.
Cross Caddy jest pierwszym członkiem rodziny Cross, dostępnym opcjonalnie ze stałym napędem na wszystkie koła. System 4MOTION rozdziela siłę napędową przez elektronicznie regulowane sprzęgło Haldex.
CENY
Oto ceny (netto – bez VAT) nowego modelu:
Cross Caddy – Furgon
– 1.2 TSI (63/85 KM/KW) – 58 964 zł.;
– 1.2 TSI (77/104) – 63 512 zł.;
– 1.6 TDI (55/75) – 63 268 zł.;
– 1.6 TDI (75/102) – 68 813 zł.;
– 1.6 BiFuel (LPG – 75/102) – 70 281 zł.;
– 2.0 EcoFuel (gaz ziemny – 80/109) – 73 363 zł.;
– 2.0 TDI (103/140) – 76 441 zł.;
– 2.0 TDI 4MOTION (103/140) – 93 248 zł.;
– 2.0 TDI (125/170) – 87 436 zł.
Cross Caddy – Trendline
– 1.2 TSI (63/85) – 68 766 zł.;
– 1.2 TSI (77/104) – 73 222 zł.;
– 1.6 TDI (55/75) – 71 936 zł.;
– 1.6 TDI (75/102) – 78 241 zł.;
– 1.6 BiFuel (LPG – 75/102) – 80 200 zł.;
– 2.0 EcoFuel (gaz ziemny – 80/109) – 81 865 zł.;
– 1.6 TDI DSG (75/102) – 84 047 zł.;
– 2.0 TDI (103/140) – 85 577 zł.;
– 2.0 TDI 4MOTION (81/110) – 86 959 zł.;
– 2.0 TDI DSG (103/140) – 91 383 zł.;
– 2.0 TDI 4MOTION DSG (103/140) – 100 323 zł.;
– 2.0 TDI DSG (125/170) – 95 059 zł.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.