Volkswagen zanotował kolejny dobry rok w Polsce. W 2013 roku w naszym kraju zarejestrowano o 14,26 procent więcej osobowych samochodów marki Volkswagen niż w roku poprzednim.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
– W 2013 roku sprzedaliśmy o niemal 15 procent więcej samochodów niż w roku wcześniejszym, marka zajęła mocne, drugie miejsce pod względem rejestracji w naszym kraju. Tak dobry wynik udało nam się osiągnąć m.in. dzięki szerokiej, dobrze dostosowanej do rynku ofercie produktowej oraz świetnemu przyjęciu nowego Golfa. Model ten cieszy się uznaniem nie tylko klientów, zdobył także wiele międzynarodowych tytułów, w tym ten najważniejszy Car of the Year 2013. Rok 2014 przyniesie kolejne wyzwania, niemniej jesteśmy na nie dobrze przygotowani – powiedział Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.
W Polsce w 2013 roku zostało zarejestrowanych 25 869 nowych samochodów osobowych marki Volkswagen, to o 14,26 procent więcej niż rok wcześniej (2012: 22 640 szt.). Udział w rynku wzrósł w 2013 roku do 8,97 procent (2012: 8,37 procent). Największym zainteresowaniem klientów w ciągu roku cieszyły się modele: Golf (7 730 szt.), Passat (4 284 szt.), Polo (3 282 szt.), Tiguan (2 831 szt.) oraz up! (2 720 szt.).