Trwa odliczanie dni do debiutu Volkswagena Golfa ósmej generacji. Niezwykle istotne dla marki nowe auto będzie świętować światową premierę jesienią.
Dotychczas model znalazł na świecie aż ponad 35 milionów nabywców.
Zobacz także:
Stylistyka i cyfrowe innowacje wprowadzają pojazd w nową epokę – zelektryfikowanych układów napędowych, cyfrowego wnętrza, łączności z Internetem, systemów asystujących oraz licznych funkcji i usług online.
Mimo biało- czarnego kamuflażu widać, że nowy, pięciodrzwiowy hatchback ma nadwozie o dynamicznych proporcjach. Po przyjrzeniu się z bliska można nawet rozpoznać, że kamuflaż przykrywa napis „Golf”. Maskujące barwy nie ujawniają jednego elementu – bardzo ważnych detali stylistycznych.
– W tej chwili nie ujawniamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących wyglądu nowego Golfa, ale już można dostrzec jego eleganckie proporcje. Auto nowej generacji będzie przyciągać wzrok! – mówi Klaus Bischoff, szef stylistów Volkswagena.
Ostatnie testy trwają…