VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES: NOWA MARKA USŁUG W POLSCE

vw_bank2

Początek roku to nie tylko czas nowych biznesowych wyzwań dla firm, ale także i różnych zmian. Dotyczą one także polskich sektora finansowego.

Od 1 stycznia br. usługi trzech spółek – Volkswagen Bank Polska S.A., Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. – komunikowane są pod wspólną nową marką: Volkswagen Financial Services.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

– Wprowadzenie marki korporacyjnej Volkswagen Financial Services do Polski lokalnie oznacza uproszczenie komunikacji marketingowej dla naszych spółek, z całą gamą usług pod jedną marką: „Volkswagen Financial Services – Bank. Leasing. Ubezpieczenia. Mobilność.” – wymienia Edyta Barmentloo, Dyrektor Departamentu Marketingu Volkswagen Bank Polska.

Volkswagen Financial Services (VWFS) jest ramieniem finansowym Volkswagen AG i świadczy usługi z zakresu bankowości oraz zakupu, ubezpieczeń i serwisowania samochodów. Działalność pod szyldem VWFS oznacza dołączenie Polski do 51 krajów, w których marka ta jest obecna.

– Wdrażany w Polsce rebranding jest więc częścią globalnego projektu, którego celem jest ujednolicenie międzynarodowego wizerunku organizacji – mówi Edyta Barmentloo.

vw_bank_1

Oferta spółek dedykowana jest bezpośrednio markom samochodowym należącym do Volkswagen Group Polska, dlatego wraz z wdrożeniem jednolitej komunikacji zmianie ulegną również nazwy usług finansowych dedykowanych markom aut z Grupy Volkswagen. W najbliższych miesiącach wraz z VWFS na rynek wchodzić: Skoda Financial Services, Volkswagen Financial Services, Seat Financial Services, Audi Financial Services, Porsche Financial Services.

Wprowadzenie marki Volkswagen Financial Services nie wpłynie na zakres usług kredytowych, leasingowych i ubezpieczeniowych oferowanych przez wspomniane spółki, co jest szczególnie istotne dla nabywców samochodów.

W nowo wprowadzonym logotypie VWFS obok sformułowań opisujących zakres świadczonych usług pojawia się dodatkowo hasło Mobilność. Określa ono globalną wizję, jaka przyświeca firmie w codziennej działalności. Mobilność wyraża orientację na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów i przyszłe kierunki rozwoju rynku. To połączenie nowoczesnych usług i produktów finansowych z tradycyjnym biznesem motoryzacyjnym.

– Dostarczanie klientom mobilności jest jedną z najważniejszych wartości marki Volkswagen Financial Services. Dzięki nowoczesnym formom finansowania samochody z Grupy Volkswagen są wyjątkowo dostępne, a nabywcy mogą sobie pozwolić na „mobilność na każdą kieszeń”. Potwierdzają to badania przeprowadzone na nasze zlecenie na przełomie 2015 i 2016 roku: mobilność nierozerwalnie kojarzona jest z samochodem – wskazuje Edyta Barmentloo, Dyrektor Departamentu Marketingu Volkswagen Bank Polska.

Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej www.vwfs.pl.