Podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej TTM statuetką Acanthus Aureus nagradzane zostało stoisko firmy Kärcher. Celem konkursu jest wyróżnianie stoisk wystawienniczych.
Chodzi o rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy, kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i tworzeniu atmosfery właściwej dla bezpośredniej komunikacji z klientem i z rynkiem.
Zobacz także:
Ważnym atutem nagrody jest również to, że przyznawana jest ona przez Kapitułę, w skład której wchodzą eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego.
Kapituła przeprowadzając ocenę stoisk na podstawie nadesłanych materiałów oraz oględzin stoiska podczas targów, bierze pod uwagę takie kryteria jak cele uczestnictwa firmy w targach z punktu widzenia realizacji strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, kompozycję przestrzenną, koncepcję układu graficznego eksponatów i etalażu czy jakość realizacji projektu.
W nowej statuetce liść akantu, kojarzący się z klasycznymi wzorcami architektury, został wkomponowany w nowoczesną bryłę, co podkreśla połączenie tradycji i współczesności i oddaje unikatowy charakter nagrody przyznawanej wystawcom, którzy najlepiej potrafili zobrazować swoją wizję stoiska w połączeniu ze strategią marketingową firmy.