TOYOTA: UDANY DEBIUT LAND CRUISERA 150 W POLSCE

toyota-1 cruiser

Toyota Land Cruiser odnosi sukces sprzedażowy w Polsce. Wraz z debiutem zmodernizowanego modelu Land Cruiser 150, wyraźnie wzrosło tempo jego sprzedaży.

W trzy miesiące 2014 roku w Polsce zarejestrowano 138 Land Cruiserów – o siedem więcej, niż w całym roku 2013. Względem samego pierwszego kwartału 2013 roku, sprzedaż modelu wzrosła ponad 4-krotnie. Zainteresowanie nie spadło nawet po ostatniej zmianie zasad odliczenia VAT od pojazdów firmowych.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Toyota Land Cruiser jest w Polsce oferowana w dwóch odmianach: 150 i V8. Ta pierwsza na początku br. przeszła gruntowny face-lifting, w ramach którego zmieniła się stylistyka nadwozia, wygląd wnętrza, oraz dodane zostały nowe systemy terenowe.

– Od końca 2013 roku, kiedy pojawiła się informacja o tzw. oknie kratkowym, obserwowaliśmy zwiększone zainteresowanie Land Cruiserami. Są to wyjątkowe samochody terenowe, które wyróżniają się niespotykaną wytrzymałością i trwałością, na całym świecie słyną wręcz z niezniszczalności , a przy tym wyróżniają się luksusowym wyposażeniem i najwyższym komfortem. Możliwość odliczenia od zakupu Land Cruisera pełnego podatku VAT, zainteresowała wielu przedsiębiorców. Po zakończeniu okna kratkowego Land Cruiser nadal cieszy się jednak dużym zainteresowaniem, co odbieramy jako dowód uznania naszych klientów dla legendarnego charakteru modelu, oraz zmian wprowadzonych w 2014 roku. Bardziej martwimy się dziś o dostępność samochodów w kolejnych miesiącach, niż spadek zainteresowania w związku ze zmianą przepisów podatkowych – powiedział Jacek Pawlak, Prezes Toyota Motor Poland.

toyota-2 cruiser