TOYOTA: PIERWSZE PROACE MAX WYWROTKA ORAZ SKRZYNIA WYJECHAŁY Z SALONÓW

Rozpoczęły się dostawy nowej Toyoty PROACE MAX z nadwoziami skrzynia oraz wywrotka.

Największy samochód dostawczy Toyota Professional dostępny jest z szeroką gamą wersji nadwoziowych oraz zabudów specjalistycznych, które stworzono z myślą o różnorodnych potrzebach firm.


Zobacz także:

FORD: RENGER LIDEREM SPRZEDAŻY W KATEGORII PICK-UPÓW W EUROPIE
 

UŻYTKOWE


 

Nową Toyotę PROACE MAX zaprezentowano w 2024 roku. To pierwszy model marki w segmencie największych vanów (HDV), który dostępny jest ze sprawdzonymi silnikami diesla oraz z bateryjnym napędem elektrycznym. Auto w dostawczej wersji furgon oferuje dwie długości rozstawu osi, trzy długości oraz trzy wysokości nadwozia, a także sześć wersji kolorystycznych oraz szeroką gamę zabudów z trzyletnią gwarancją (lub do 1 000 000 km), które montowane są przez sprawdzonych partnerów.

Pod koniec grudnia we włoskiej Atessie rozpoczęła się produkcja kolejnych wersji nadwoziowych wszechstronnego modelu PROACE MAX. Z linii montażowych zaczęły zjeżdżać samochody ze skrzynią oraz wywrotki, a w lutym pierwsi polscy klienci odebrali już swoje egzemplarze.

Wariant ze skrzynią oraz wywrotkę połączono z wersją wyposażenia Active, w której standardem są 16-calowe felgi stalowe, dwuosobowa kanapa dla pasażerów, tempomat z ogranicznikiem prędkości, kamera cofania i manualna klimatyzacja. PROACE MAX ma też 90-litrowy zbiornik paliwa, przygotowanie do montażu haka oraz pakiet systemów bezpieczeństwa z m.in. układem wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS), asystentem utrzymania pasa ruchu (LTA) i układem rozpoznawania znaków drogowych (RSA), a w przypadku odmiany brygadowej czteroosobowa kanapa w drugim rzędzie siedzeń.

PROACE MAX z pojemną skrzynią i wywrotką

PROACE MAX ze skrzynią dostępny jest w dwóch długościach nadwozia oraz z kabiną pojedynczą lub podwójną. Samochód z nadwoziem L4 i pojedynczą kabiną ma 8,5 m2 powierzchni załadunku i może pomieść do ośmiu palet. W przypadku nadwozia L3 i pojedynczej kabiny powierzchnia załadunku wynosi 7,8 m2, co przekłada się na siedem palet. W samochodach z podwójną kabiną powierzchnia załadunku wynosi 6,8 m2 dla nadwozia L4 i 5,9 m2 dla nadwozia L3.

PROACE MAX ze skrzynią dostępny jest z silnikiem D-4D o mocy 140 KM sparowanym z 6-biegową skrzynią manualną lub w wersji o mocy 180 KM i 8-biegowym automatem. Auto w wersji z pojedynczą kabiną i nadwoziem L3 oraz 140-konnym silnikiem kosztuje 160 400 zł netto.

W przypadku trójstronnej wywrotki klienci mają do wyboru wersję z pojedynczą kabiną o powierzchni załadunku wynoszącej 7,3 m2 oraz wariant z podwójną kabiną, która oferuje 5,6 m2 powierzchni załadunku. W obu wariantach samochód napędzany jest silnikiem o mocy 140 KM z manualną skrzynią biegów. PROACE MAX wywrotka kosztuje od 196 400 zł netto.

Cennik Toyoty PROACE MAX