TOYOTA: NOWY MODEL C-HR Z MOCNIEJSZYM NAPĘDEM

Toyota_CHR1

Hybrydowy crossover Toyota C-HR wchodzi na rynek z nową gamą układów napędowych, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy.

Ciekawszy design przodu i tyłu auta podkreśla sylwetkę cieszącego się dużym zainteresowaniem samochodu.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

ECO


 

Toyota C-HR będzie teraz dostępna z dwoma napędami hybrydowymi do wyboru. Nowy napęd Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2,0 l o łącznej mocy 184 KM dołącza do udoskonalonego napędu z silnikiem 1,8 l o całkowitej mocy 122 KM.

Toyota_CHR2

Oba układy są oszczędne i niskoemisyjne. Napęd 1.8 emituje średnio od 109 g/km CO2, zaś nowy układ hybrydowy 2.0 generuje od 118 g/km CO2 (wg WLTP).

Hybrydowy crossover Toyoty otrzymał nowy system multimedialny, który rozszerza ofertę Toyoty w zakresie łączności z telefonem i dostępnych aplikacji. Umożliwia on pełną integrację z telefonem za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto. Nowością jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkich wersjach wyposażenia.

Toyota_CHR3

Nowe auto ma przeprojektowane pasy przedni i tylny – teraz jeszcze mocniej podkreślają one jego nowoczesny charakter. Samochód zachowuje przy tym swoją dynamiczną, nawiązującą do coupe sylwetkę oraz najbardziej rozpoznawalne cechy stylu.
Przednie i tylne reflektory zostały wykonane w technologii LED klasy premium.

Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą spójną całość.

Elektroniczne wspomaganie kierownicy zostało zoptymalizowane, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia. Toyota C-HR z napędem hybrydowym 2.0 ma zmodyfikowane zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy przy zachowaniu dotychczasowych właściwości jezdnych. We wszystkich wersjach wyposażenia kabina została jeszcze lepiej wytłumiona.

Toyota_CHR4