TOYOTA: NAJBARDZIEJ WARTOŚCIOWA Z MAREK

Toy45

Ranking BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2014 (Millward Brown): Po raz drugi z rzędu Toyota została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną na świecie.

Japoński producent nie tylko przewodzi w zestawieniu, ale wyraźnie powiększą swoją przewagę nad kolejnymi markami (BMW, Mercedes). Marka Toyota została wyceniona na 29,6 mld USD, czyli aż o 21 proc. więcej niż przed rokiem.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Na dziewięć edycji raportu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, Toyota okazywała się najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie aż siedmiokrotnie. Dalszy wzrost wartości marki Toyota w 2014 roku jest potwierdzeniem pozycji lidera, jaką koncern utrzymuje na światowych rynkach nie tylko w zakresie liczby wyprodukowanych i sprzedanych samochodów, ale także najwyższej pozycji wizerunkowej.

Eksperci Millward Brown wyróżnili trzy kluczowe obszary, które pozwoliły Toyocie powiększyć przewagę nad pozostałymi firmami, a jednocześnie okazują się kluczowe w postrzeganiu samochodów przez klientów: technologia, bezpieczeństwo i zaufanie do marki.

Toyo 67