TOYOTA: HILUX OTRZYMAŁ NOWĄ WERSJĘ WYPOSAŻENIA SELECTION

toy-hilux_Sel2

Toyota Hilux, pick-up, którego wytrzymałość potwierdził w serii ekstremalnych testów Jeremy Clarkson w programie „Top Gear”, jest środkiem transportu w najtrudniejszych terenach w najodleglejszych rejonach świata.

W 2016 roku zadebiutowała 8. generacja modelu, która przyniosła lepsze możliwości terenowe, większą ładowność, komfort oraz bogate wyposażenie.


Zobacz także:

UŻYTKOWE

ROZMAITOŚCI


 

Obecnie debiutuje nowa, najwyższa wersja Selection, która wprowadza do modelu nowe rozwiązania stylistyczne i dodatkowe wyposażenie.

Nowy Hilux w wersji Selection wyróżnia się połączeniem dzielności terenowej, odporności i zdolności do przewożenia ciężkich towarów z ciekawym designem oraz stylowym wnętrzem. Do wyboru są trzy odmiany kolorystyczne z czarnymi elementami ozdobnymi – biała Selection Pure, czerwona Selection Passion i niebieska Selection Sapphire. Czarne okleiny pojawiają się na przedniej masce, grillu, lusterkach bocznych, dachu i tylnej klapie skrzyni.

toy-hilux_Sel1

W tym samym kolorze wykończone jest także orurowanie przedniego grilla i przestrzeni ładunkowej, zaś metalowe stopnie boczne ozdobiono czarnymi nakładkami. Model jest wzbogacony także o światła przednie i do jazdy dziennej LED, specjalne dodatkowe lampy na dachu w technologii LED Lazer oraz aluminiową osłonę silnika o grubości 5 mm. Wnętrze skrzyni zostało pokryte warstwą ochronną Toff-Art. 18-calowe czarne felgi aluminiowe o 6 ramionach mają polerowane krawędzie. Na boku skrzyni ładunkowej widnieje logo Selection.

Czytelna, uporządkowana deska rozdzielcza łączy elegancję z solidnością niezbędną do pracy w terenie. Kolorowy wyświetlacz TFT 4,2 cala umieszczony między zegarami pokazuje najważniejsze informacje dotyczące jazdy oraz ostrzeżenia układów systemu bezpieczeństwa aktywnego Toyota Safety Sense. System multimedialny Touch 2 z 7-calowym ekranem dotykowym oraz Bluetooth umożliwia korzystanie z dostępu do poczty, SMS-ów i muzyki z telefonu.

Komfort jazdy poprawiają automatyczna klimatyzacja, tempomat i przycisk Start do uruchamiania silnika. Wnętrze zyskuje na elegancji dzięki skórzanej kierownicy i gałce dźwigni zmiany biegów oraz skórzanej tapicerce Selection Black, a komfort podnoszą m.in. podgrzewane przednie fotele i chłodzony schowek. Samochód wyposażony jest także w system wspomagający zjazd ze wzniesienia (DAC), kamerę cofania oraz system „Inteligentny kluczyk”.

Pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense jest dostępny w standardzie. W jego skład wchodzą układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) oraz układ wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS).

Pojazd jest dostępny z podwójną kabiną, z silnikiem 2,4 l D-4D o mocy 150 KM i manualną lub automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. W wersji z przekładnią automatyczną samochód rozpędza się do 100 km/h w 12,8 sek. i osiąga maksymalną prędkość 170 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi 7,2 l/100 km, zaś emisja spalin to 189 g/km. Toyota Hilux jako jeden z niewielu pick-upów w Europie spełnia normę emisji spalin Euro 6.

Ceny rozpoczynają się od 179 880 zł.