AVIS wraz z Toyotą uruchamia eksperymentalny projekt w branży wypożyczalni samochodowych – ofertę najmu aut hybrydowych w ramach specjalnie utworzonej grupy ofertowej.
Faza pilotażowa projektu została umiejscowiona w polskiej sieci wypożyczalni. Dzięki partnerstwu firm możliwe stało się zaoferowanie hybryd Auris Touring Sports po specjalnych, konkurencyjnych stawkach najmu, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla biznesu.
Zobacz także:
W ramach projektu powstała największa flota aut hybrydowych w Europie Środkowo- Wschodniej w sektorze wypożyczalni (obecnie ponad 40 samochodów). Liczba ta będzie wzrastać wraz z rozwojem programu.
Klienci mogą samodzielnie zarezerwować samochód hybrydowy poprzez stronę www.avis.pl. Do projektu wybrano nową wersję modelu Auris Touring Sports (debiut w lipcu 2015) ze względu na wysoką jakość wykonania, uniwersalność nadwozia oraz oszczędny w mieście napęd. Kompaktowe kombi sprawdzi się w mieście, ale dzięki dużej i łatwo dostępnej powierzchni bagażowej sprosta wymaganiom osób udających się w dłuższe podróże, zarówno te prywatne, jak i służbowe.
– Klienci Avis oczekują najlepszej jakości obsługi i najnowszych rozwiązań w zakresie usług wynajmu samochodów. Wiedzą, że zawsze mogą liczyć na doskonałą ofertę. Toyota, jako pionier i lider technologii hybrydowej wydawała się tutaj naturalnym partnerem. Technologia hybrydowa wyróżnia się niskim całkowitym kosztem eksploatacji i wysokim komfortem użytkowania. Jesteśmy pierwsi! – mówi Radosław Lesiak, Country Manager Avis Polska.
Uruchomienie programu umożliwi polskim klientom łatwy dostęp do samochodów hybrydowych. Opłaty za wynajem Aurisów zostały skalkulowane w taki sposób, aby mogli z niej skorzystać w przystępnej cenie klienci zainteresowani użytkowaniem samochodów kompaktowych z segmentu C lub większych z segmentu D.
– Nasza grupa docelowa to głównie małe i średnie firmy. Liczymy także na duże zainteresowanie klientów indywidualnych. Samochody będą dostępne w całej Polsce w szczególności w największych miastach, w których znajdują się międzynarodowe lotniska – mówi Radosław Gutknecht, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Avis Polska.
– Przewidujemy rozwój tego projektu, ponieważ jesteśmy przekonani, że to bardzo dobry kierunek. Jeżeli wyniki będą pozytywne, to mamy nadzieję podzielić się naszymi doświadczeniami z krajami bałtyckimi, które zarządzają marką Avis w tym regionie. Celem jest rozwój projektu. Dziękujemy marce Toyota za doskonałą współpracę przy tym projekcie i wsparcie na każdym etapie – mówi Radosław Lesiak, Country Manager Avis Polska.
Pierwsze samochody Toyota Auris Hybrid pojawiły się w polskiej sieci wypożyczalni Avis już pod koniec lipca, obecnie w użytkowaniu są już wszystkie zamówione pojazdy. Avis dodatkowo zaangażował się także w projekt charytatywny. Klienci, wynajmując hybrydę, wspierają działania na rzecz ochrony morświna prowadzone przez WWF Polska.
– Samochody hybrydowe są nie tylko ekonomiczne i niezawodne, ale także mniej uciążliwe dla środowiska naturalnego. Stąd nasz pomysł na zwrócenie uwagi na możliwości dodatkowego zaangażowania w ochronę przyrody – mówi Katarzyna Dobrzyńska, PR & Marketing Manager Avis Polska.
Dostępne w sieci Avis Toyoty Auris tworzą największą hybrydową flotę wśród wypożyczalni samochodowych w Polsce. Wchodzące w skład układu hybrydowego silnik benzynowy 1.8, pracujący cicho motor elektryczny oraz automatyczna skrzynia biegów, zapewniają niskie zużycie paliwa w mieście. Wspólną pracą obu silników steruje komputer, który pozwala optymalnie wykorzystać pełną moc układu (136 KM), co zapewnia dobre osiągi.
– Bardzo cieszymy się z pionierskiej inicjatywy Avis. Dlatego od samego początku wspieramy ten pilotażowy projekt, starając się zagwarantować jak najlepszą cenę naszych hybryd. Mamy bowiem świadomość, że będzie ona miała bezpośrednie przełożenie na ceny najmu dla klientów Avis. Wiemy, że wielu kierowców interesuje się technologią hybrydową, jednak cały czas tylko nieliczni mogą ją poznać w praktyce. Dlatego liczymy, że dzięki wspólnej inicjatywie Avis i Toyoty wielu z nich będzie mogło usiąść za kierownicą hybrydy, często po raz pierwszy w życiu – mówi Robert Mularczyk, PR Manager Toyota Motor Poland.