Podczas ekskluzywnego weekendu JBL Snow Party Event w Alpach Francuskich odbywa się debiut limitowanej edycji nowej wersji modelu Neon Lime Toyoty C-HR, opracowanego wspólnie z firmą JBL.
Samochód zostanie wyprodukowana w liczbie dwóch egzemplarzy. Edycja podkreśla związek między autem japońskiego producenta a muzyką.
Zobacz także:
Obok fabrycznie montowanego, opracowanego specjalnie do tego modelu systemu JBL klasy premium, Toyota C-HR Neon Lime otrzymuje 360⁰ JBL Music Experience Pack, dzięki któremu słuchanie muzyki we wnętrzu Toyoty C-HR stanie się jeszcze bardziej wciągającym doświadczeniem.
Budząca emocje stylistyka Toyoty C-HR o ostrych krawędziach i mocnych przetłoczeniach została podkreślona unikalnym lakierem Neon Lime, który tworzy kontrast z czarnym dachem. Kompozycję uzupełniają 18-calowe, aluminiowe obręcze w matowym czarnym kolorze oraz smukłe światła LED. Wnętrze wykończone wysokiej jakości materiałami w czarnej tonacji to m.in. sportowe fotele pokryte czarną skórą i alcantarą, zarezerwowane tylko dla tej wersji.
Toyota C-HR Neon Lime jest napędzana zaawansowanym, półelektrycznym układem hybrydowym czwartej generacji, który nie wymaga ładowania z zewnętrznej sieci. Napęd umożliwia poruszanie się w miejskich warunkach w trybie elektrycznym przez ponad połowę czasu jazdy. Cicha praca silnika elektrycznego pozwala cieszyć się wciągającym doświadczeniem głębokiego, czystego dźwięku systemu nagłośnienia JBL.
Premiera Toyoty C-HR Neon Lime odbędzie się podczas JBL Snow Party Event, ekskluzywnego wydarzenia, łączącego narciarstwo z imprezami muzycznymi w klubie luksusowego hotelu. Impreza przeznaczona jest dla klientów marki i VIP-ów, dla których zagrają światowej sławy DJ-e. Limitowana edycja Toyoty C-HR trafi do sprzedaży w kwietniu 2019 roku.