“Press” i Press-Service Monitoring Mediów opublikowały wyniki badania popularności i oceny marek w prasie “Top Marka 2012”. W czołówce znalazły się firmy motoryzacyjne.
Z okazji pięciolecia badania “Top Marka”, w warszawskim hotelu Hilton odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników. Wzięli w niej udział przedstawiciele firm i korporacji, które znalazły się w rankingu, szefowie agencji public relations obsługujących najbardziej znane marki oraz dziennikarze. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tys. publikacji prasowych.
W pięciu dotychczasowych edycjach badania przeanalizowano ponad 1,3 mln artykułów na temat branży motoryzacyjnej, energetycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, telefonów GSM, kosmetycznej, artykułów spożywczych, sieci handlowych, producentów IT, telewizyjnej i radiowej.
W podsumowaniu wyodrębniono Markę Marek, którą została TVN. Kolejne miejsca najlepszych wizerunkowo brandów w okresie od lipca 2007 do czerwca 2012 zajęły marki: Polsat, Mercedes, Renault, PKO BP, Ford, TVP 2, VW, Fiat i TVP 1.
Fot.: press.pl (Piotr Król)
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.