TOKIO 2017: NOWA STRATEGIA MITSUBISHI I HASŁO PRZEWODNIE

mits-tok-s1

W czasie tegorocznego salonu samochodowego Tokyo Motor Show Mitsubishi Motors Corporation prezentuje nowy plan rozwoju marki na najbliższe lata.

Obok światowej premiery modelu e-Evolution Concept, ogłoszona została oficjalnie nowa strategia i nowe hasło przewodnie.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE


 

Mitsubishi Motors obchodzi w tym roku 100 rocznicę powstania Modelu-A, pierwszego samochodu Mitsubishi i pierwszego japońskiego samochodu zaprojektowanego z myślą o produkcji seryjnej. Pojazd utorował drogę ambicjom producenta zmierzającym w kierunku odkrywania nowych terytoriów motoryzacyjnych i przekraczania granic myśli inżynierskiej przez kolejne 100 lat…

mits-tok-s2

W wielkim skrócie historię można przedstawić w punktach tworzących podwalinę marki:
– od pionierskiego modelu PX33 z napędem na cztery koła w 1936 r., aż do rozpoczęcia w 1966 r. programu badań i rozwoju w dziedzinie napędów elektrycznych;
– od licznych innowacji inżynierskich (silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim, wałki wyrównoważające w silniku, Super- All Wheel Control) do sukcesów potwierdzających zdolności i niezawodności modeli Mitsubishi Pajero i Lancer Evolution w najtrudniejszych rajdach na świecie;
– od zbadania niezagospodarowanych terytoriów (Outlander PHEV w 2012 r.) aż do wprowadzenia nowej jakości w motoryzacji na wschodzących rynkach (Xpander w 2017)
– od 1917 do 2017 w kierunku przyszłości…

mits-tok-s3

Nowa Strategia Marki

Firma MMC podjęła się kompleksowego odnowienia marki – pierwszego tak wszechstronnego przedsięwzięcia od prawie dwóch dekad. Jest to gruntowny proces.

Najważniejsze elementy strategii marki “Ambition to Explore”, łączące w sobie wyzwanie i postępowe myślenie oparte jest na czterech podstawowych składnikach: genealogia, postawa wobec technologii i wzornictwa, globalna działalność oraz relacje z klientami.

“Ambition to Explore” wyraża się w pojazdach, które inżynierowie i projektanci rozwijali przez lata.

mits-tok-s4

Wczoraj. Gdy Mitsubishi Motors, podczas targów motoryzacyjnych Paris Motor Show w 2012, pokazało światu swój model Outlander PHEV, obserwatorzy zadawali pytanie o sens połączenia elektrycznego silnika hybrydowego typu plug- in ze stałym napędem 4WD w samochodach segmentu SUV. Odpowiedź nadeszła pięć lat później, a ponad 135 000 egzemplarzy sprzedanych na wybranych rynkach światowych (niebawem debiut także w USA), są dowodem docenienia przez rynek odważnego kroku i wizji MMC.

Dziś, Eclipse Cross i Xpander rozpoczną swoją globalną podróż, z nową propozycją SUV-a Coupe oraz wysokiej jakości SUV-a/ MPV.

Jutro. Mitsubishi Motors skupi swoją uwagę na ambitnej, innowacyjnej i wyzywającej koncepcji e-Evolution Concept.

mits-tok-s6

Rozwój strategii Mitsubishi Motors i nowe hasło przewodnie “Drive Your Ambition” opisuje postawę, która potwierdza, że od ponad 100 lat japoński dostarcza ambitne samochody dla ambitnych kierowców, takie jak Pajero, Lancer Evolution i i-MiEV.

Nowe, ogólnoświatowe hasło przewodnie został oficjalnie ogłoszone na salonie samochodowym Tokyo Motor Show, a w nastepnym etapie – na wszystkich rynkach globalnych.