Podczas 44. edycji salonu samochodowego Tokyo Motor Show na stoisku firmy Mitsubishi Motors Corporation można zapoznać się z działaniem demonstracyjnej wersji aplikacji muzycznej AWA.
Jest ona teraz kompatybilna z systemem operacyjnym Android Auto i pokładowym SDA (Smartphone Link Display Audio).
Zobacz także:
Firma AWA, we współpracy z MMC i Google, stworzyła wersję demonstracyjną aplikacji muzycznej. Zapewnia ona obecnie dostęp do kilku milionów utworów muzycznych po ujednoliconej cenie. Do końca roku w zasobach AWA ma być dostępne 30 milionów utworów muzycznych. Ponadto firma planuje również wprowadzenie aplikacji, która po analizie położenia pojazdu (GPS) potrafiła będzie zarekomendować playlistę przygotowaną specjalnie dla danej lokalizacji i okazji.
W kąciku poświęconym aplikacji AWA goście targów motoryzacyjnych w Tokio mogą wybrać jedną z 3,5 miliona playlist. Oznacza to, że każdy z pewnością znajdzie tam coś dla siebie. Ponadto za sprawą systemu SDA zwiedzający będą mogli również odtworzyć ponad dwieście playlist przygotowanych przez celebrytów.
W sierpniu bieżącego roku Mitsubishi Motors wprowadziło system SDA w europejskich i australijskich wersjach modelu Pajero, a w 2016 roku planowane jest wprowadzenie systemu do modeli oferowanych na rynku japońskim. W Japonii i poza jej granicami koncern planuje zacieśnienie współpracy z twórcami samochodowych aplikacji na smartfony, a także zwiększenie liczby modeli i zakresu terytorialnego, na jakim dostępny będzie system SDA.
Więcej informacji na temat systemu SDA można znaleźć na stronie http://mitsubishi-connect.com/.