Podczas salonu motoryzacyjnego “Auto China 2013” zadebiutowała przedłużana wersja nowej Klasy E. Zaprojektowana z myślą o chińskim rynku, oferuje ona dodatkowe 14 cm na nogi dla pasażerów tylnych foteli.
Przedłużana wersja Klasy E jeszcze skutecznie spełnia oczekiwania nabywców z Państwa Środka. Jej nadwozie mierzy 5019 mm długości, a rozstaw osi wynosi 3014 mm, czyli o 140 mm więcej niż w przypadku standardowej Klasy E.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
W efekcie pięcioosobowa limuzyna oferuje dodatkowe 14 cm na nogi dla osób podróżujących w drugim rzędzie siedzeń. Na specjalne życzenie fotel przedniego pasażera może być sterowany elektrycznie z tylnej kanapy.
Podobnie jak standardowy wariant nowej Klasy E, tak i przedłużana odmiana będzie oferowana z dwiema wersjami przedniego pasa: z tradycyjną osłoną chłodnicy i gwiazdą na masce, a także z dynamicznie stylizowanym wlotem powietrza z centralnie umieszczoną gwiazdą w grillu oraz zderzakami, nakładkami progowymi i obręczami AMG (Sport Sedan).
Nowe przednie lampy, teraz skryte pod wspólnym kloszem, są standardowo uzbrojone w LED-owe światła do jazdy dziennej i światła mijania.
Na życzenie dostępne są innowacyjne systemy wspomagające, m.in. PRE-SAFE Brake (wykrywa przechodniów podczas jazdy z prędkością do 50 km/h) oraz aktywny tempomat DISTRONIC PLUS wraz z układem śledzenia poprzedzającego pojazdu Steering Assist.
Przedłużana Klasa E będzie oferowana w Chinach w trzech wersjach, zasilanych benzynowymi silnikami połączonymi z przekładniami automatycznymi:
• E 260 L: 4-cylindrowa jednostka o mocy 150 kW (204 KM);
• E 300 L: 6-cylindrowa jednostka o mocy 180 kW (245 KM);
• E 400 L: 6-cylindrowa jednostka o mocy 245 kW (333 KM).
W przyszłości do oferty dołączą kolejne odmiany, na przykład E 400 LHYBRID,prezentowana na stoisku Mercedes-Benz w Szanghaju.
Nowa Klasa E w wersji z przedłużanym rozstawem osi będzie produkowana wyłącznie w Chinach.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.