Podczas trwającego obecnie międzynarodowego salonu samochodowego w Szanghaju debiutuje koncepcyjny model Suzuki – Authentics. To wizja najnowszego, komfortowego samochodu z segmentu C.
Niskie nadwozie, długi rozstaw osi oraz ostre i sportowe linie stylistyczne nadają temu konceptowi wyjątkowy charakter nowoczesnego, eleganckiego sedana.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
Nazwa Authentics wywodzi się z połączenia angielskich słów „authentic”, czyli autentyczny, oraz „sedan”, sugerując, że model ten przedstawia wyobrażenie Suzuki na temat prawdziwego sedana przyszłości.
Suzuki planuje rozpoczęcie produkcji i sprzedaży samochodu bazującego na koncepcyjnym Authentics pod koniec 2014 roku. Nowy model oferowany będzie w Chinach, gdzie sedany z segmentu C stanowią bardzo ważny rynek. Ponadto, dzięki wprowadzeniu nowego SX4 pod koniec 2013 roku, Suzuki planuje zwiększenie swojego udziału w chińskim rynku samochodowym.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.