Tajemnica prototypu DS Wild Rubis została ujawniona w przeddzień jego oficjalnej prezentacji na Salonie Samochodowym w Szanghaju. Kilka dni temu ten concept car po raz pierwszy pojawił się we Francji w Château Cheval Blanc.
To jedna z najbardziej prestiżowych posiadłości winiarskich usytuowanej w Saint- Emilion. Potem samochód pojawił się dzikich i widowiskowych drogach w dolinie rzeki Tarn, w pobliżu spektakularnego wiaduktu Millau. Tam też został sfotografowany i sfilmowany.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
W ślad za Citroënem DS3, DS4, DS5 oraz prototypem Numéro 9, koncepcyjny model Wild Rubis stanowi kolejną odsłonę prestiżowej linii DS. Kontynuuje geny modeli z linii DS poprzez wyrazisty styl, silnie oddziałujący na wyobraźnię oraz wyjątkowe wykończenie.
Prototyp Wild Rubis to zapowiedź SUV-a z linii DS. To wyrazisty samochód, który kontynuuje filozofię linii DS. Korzysta z technologii Full-hybrid Plug-in: został wyposażony w wiele innowacyjnych rozwiązań, które zostaną ujawnione podczas Salonu Samochodowego w Szanghaju.
NOWY WYRAZ LUKSUSU À LA FRANÇAISE
Wild Rubis ma wymiary: długości 4,7 m, szerokości 1,95 m i wysokości 1,59 m wyróżnia się rozstawem osi wynoszącym 2,9 m. Wymiary sugerują moc i siłę. Jego 21-calowe koła stanowią obietnicę emocjonującej jazdy.
Emanująca moc kontrastuje ze zmysłowymi liniami i przyciągającymi spojrzenia detalami. Charakter sylwetki podkreślają chromowane belki dachowe, które kreślą kontur górnej części sylwetki, dodając jej dynamiki. Belki opadają wraz z linią dachu i wtapiają się w nadwozie.
Wild Rubis kontunuuje stylistykę przodu zapoczątkowaną przez prototyp Numéro 9. Przednia partia wyróżnia się wyraźnie zarysowaną osłoną chłodnicy. Monogram DS podkreślony jest dodatkowo listwą świetlną w osłonie chłodnicy.
Osłona chłodnicy stapia się płynnie z reflektorami full LED o niepowtarzalnym wyglądzie, które obejmują 3 ruchome moduły oświetleniowe. Od dołu podkreślają je progresywnie zapalające się kierunkowskazy, a po ich obwodzie biegnie oryginalna identyfikacja świetlna – lampy do jazdy dziennej w kształcie kamertonu. To prawdziwy majstersztyk, który nadaje prototypowi Wild Rubis wyraziste, hipnotyzujące i niepowtarzalne spojrzenie.
Światła tylne w nowej aranżacji zostały wkomponowane w pokrywę bagażnika. Lampy świateł oprawiono w chrom, który nadaje całości charakteru. Subtelna gra świateł na monogramie DS tworzy efekt głębi i jest przejawem dbałości o detale. Linię pokrywy bagażnika podkreśla usytuowana w dolnej części chromowana listwa, która obejmuje dwie końcówki układu wydechowego.
Dopracowany w szczegółach prototyp Wild Rubis uosabia dziedzictwo Citroëna DS 19 z 1955 roku. Jednocześnie stanowi on kwintesencję cech charakterystycznych linii DS, wśród których najbardziej wyraziste to: chromowana listwa boczna, pattern DS, identyfikacja świetlna przodu i tyłu, ale także sposób obróbki materiałów, jak chociażby obręczy kół z odciśniętym wzorem DS.
Logo DS umieszczone w centralnej części grawerowanej felgi, efektownie współgra z oryginalną strukturą jej powierzchni. Ponadto światło tylne ozdobione zostało chromowanym monogramem DS umieszczonym na charakterystycznym czarnym kloszu. Ta aranżacja zainaugurowana została przez Citroëna DS3 Cabrio.
Wyrafinowanie Wild Rubis znajduje również wyraz w doborze kolorów i materiałów. Rubinowa karoseria zmienia odcień w zależności od natężenia światła, mniej lub bardziej uwydatniając piękne linie sylwetki. Ta nasycona barwa wzbogaci paletę linii DS.
DANE TECHNICZNE
Wymiary
– długość: 4,70 m;
– szerokość: 1,95 m;
– wysokość: 1,59 m;
– rozstaw osi: 2,9 m;
– opony 255/40 R21.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.