Suzuki Motor Poland i Japan Motors przedłużyły i rozszerzyły umowę partnerską z TS Podbeskidzie. Liczba samochodów, jakie klub będzie użytkował w tym sezonie, wzrosła z pięciu do ośmiu. Wszystkie przekazane auta to rynkowy przebój Suzuki – model SX4 w wersji Comfort z benzynowym silnikiem 1,5 litra.
Japan Motors zapewni też pełną obsługą posprzedażną samochodów.
– Jeśli obie strony są ze współpracy zadowolone, to dlaczego jej nie rozwijać? – zapytał retorycznie podczas przekazania samochodów Bogdan Leśniak, dyrektor bielskiego oddziału Japan Motors, przyznając, że firma zyskuje wizerunkowo i ma przyjemność wspierania tak lubianego w regionie klubu.
Do zasadności rozszerzenia umowy jest przekonany również Jarosław Jędrzejewski, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland, który stwierdził, że piłkarze są dobrymi ambasadorami marki i filozofii – „Way of life!”.
– Ponadto Suzuki chce być tam, gdzie pozytywne emocje wyzwalają się w kulturalny sposób, jak wśród kibiców TS Podbeskidzie, którzy wraz z drużyną zdobyli statuetkę fair play T-Mobile Ekstraklasy za sezon 2011/2012 – powiedział dyrektor Jędrzejewski.
Bezpośrednio po przekazaniu samochodów, czterech piłkarzy klubu pojechało nowymi autami na spotkania z kibicami w czterech miastach regionu.
– Od razu mamy przykład, jak współpraca pomaga nam w codziennej pracy i zacieśnianiu więzi z kibicami w różnych ośrodkach – podsumował Marek Glogaza, Prezes Zarządu TS Podbeskidzie SA.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.