Motocykle Suzuki w rozsądnych cenach – rabaty przed rozpoczęciem sezonu 2024
Kiedy kupić nowy motocykl? Na podstawowe pytanie wielu miłośników dwóch kółek mamy najprostszą odpowiedź – zanim rozpocznie się sezon, bo Suzuki wprowadziło atrakcyjne rabaty na motocykle! Jeśli więc zmieniać stare dwa kółka na coś zupełnie nowego, naprawdę nie warto czekać z decyzją.
Zobacz także:
HONDA: PREMIERA NOWEGO XL750 TRANSALP W POLSCE
Rabaty na motocykle proponowane przez dilerów Suzuki sięgają nawet 10 tysięcy złotych! Obniżki dotyczą jednośladów z roku modelowego 2023 i 2024 (wyprodukowanych w końcu 2022 oraz w roku 2023). Najwięcej można zyskać wybierając V-Stroma 1050DE, którego cenę obniżono do 61 900 zł (model z produkcji 2023 – 65 900 zł) oraz V-Stroma 1050 (taniej o 4 tys. zł, 62 900 zł, rok modelowy 2023), ale sporo da się zaoszczędzić również w przypadku Suzuki GSX-S1000GT (62 900 zł zamiast 69 900 zł).
Popularna nowość – naked GSX-8S – kosztuje od tysiąca do 3 tys. zł mniej (38 900 zł – rok modelowy 2023, 40 900 zł – rok modelowy 2024), zaś cenę na motocykle V-Strom 800DE i V-Strom 800 zredukowano nawet o 2,5 tysiąca zł (47 900 zł – V-Strom 800, 52 400 zł – V-Strom 800DE, obydwa motocykle z roku modelowego 2023).
Oferta z obniżkami jest kierowana także dla zainteresowanych crossowymi Suzuki z serii RM-Z250 i RM-Z450 (tańsze o 4 tysiące, ceny odpowiednio 31 900 i 34 900 zł) oraz sprawdzonymi, popularnymi i chętnie kupowanymi Suzuki V-Strom 650/XT/SE (rabat 2-3,5 tys. zł; ceny za rocznik modelowy 2024 odpowiednio 38 500 zł, 39 400 zł, 39 900 zł).
Na koniec mamy dobrą informację również dla użytkowników motocykli z silnikami 125 cm3 – rabaty obejmują również skutery (Address już za 11 400 zł) oraz motocykle GSX-S125 i GSX-R125 (19 500 zł za maszynę z roku modelowego 2023, 20 500 zł za rocznik modelowy 2024 oraz 21 500 zł za model z literą „R” w nazwie).
Suzuki nie zwalnia tempa, a gama motocykli tej marki stale się powiększa. Do marca trwa cykl pokazów w całej Polsce, na których prezentowane są premiery Suzuki GSX-S1000GX oraz GSX-8R. Dwucylindrowe V-Strom 800DE i V-Strom 800 oraz GSX-8S zostały jak dotąd bardzo dobrze przyjęte, a modele (np. V-Stromy z silnikami o najmniejszej pojemności) oferowane wcześniej umocniły i tak ugruntowaną pozycję japońskiej marki na krajowym rynku. Efekt to blisko 1300 maszyn marki z Hamamatsu, które trafiły do nowych klientów w roku 2023.